Skip to main content

Waarom krijg ik een mail met het verzoek om apparatuur (welke ik niet heb) te retourneren?

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

Mijn vraag: waarom krijg ik een mail met het verzoek om apparatuur (welke ik niet heb) te retourneren?

Ik heb een mail ontvangen met de titel: 'We hebben de apparatuur nog niet ontvangen'. Dit gaat volgens de mail om 'Wifipunt(en)'. In februari heb ik nieuwe apparatuur ontvangen: een tvbox en een gratis WiFipunt. 

Ik heb geen oud WiFipunt om te retourneren want die ik heb ik eerder nooit ontvangen en dus niet in mijn bezit. Ik heb er ook nooit voor betaald. Wordt de tvbox bedoeld?

Graag reactie en een oplossing. Hartelijk dank. 

Uitgelichte reactie

31 maart 2025

Hallo ​@eFJaaj 

Kan je eens in de app of website kijken of je het WiFi punt daar nog wel ziet staan, misschien is hij opgezegd oid?

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20685 reacties
  • 31 maart 2025

Hallo ​@eFJaaj 

Kan je eens in de app of website kijken of je het WiFi punt daar nog wel ziet staan, misschien is hij opgezegd oid?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 31 maart 2025

Onder mijn abonnement staat één gratis WiFipunt. Oftewel het WiFipunt dat ik onlangs heb gekregen. Ik heb nooit eerder een WiFipunt gehad. Dus ik kan deze ook niet terugsturen. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen