Skip to main content
Beantwoord

installatie pakket binnen, maar nog geen afspraak monteur

Hi, vrijdag heb ik het installatie pakket binnen voor gekregen Internet (glasvezel) + tv.

Nu is dit in mijn Odido nog niet afgevinkt en ik heb ook nog geen email gehad om een afspraak te maken met de monteur. Klopt dit? 

Alvast bedankt en met vriendelijke groet, 

Simone 

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi ​@Simone_V, welkom op onze Community!

Wat leuk om te horen dat je een glasvezel abonnement hebt afgesloten bij ons. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je aanvraag er direct bij kunnen pakken. Ik zie dat de patch in de wijkcentrale nog gedaan moet worden. Deze stond voor gisteren ingepland maar ik zie nog niet dat hij voltooid is. Geen zorgen, het zal niet lang meer duren. Zodra de patch uitgevoerd is door de onderaannemer wordt er een seintje verstuurd naar Guidion. Dan zul jij een bericht ontvangen om een afspraak in te plannen met de monteur voor de installatie. Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik sta voor je klaar!

Bekijk origineel

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 1 april 2025

Hallo ​@Simone_V 

Het pakket wordt soms al verzonden terwijl het glasvezel nog niet gereed is voor gebruik. Heb je al een glasvezelaansluitpunt in huis?

• is een Top Poster
  • 1 april 2025

Jazeker die zit er al in 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 1 april 2025

@Simone_V 

Vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan kijken wat er nog moet gebeuren.

• is een Top Poster
  • 1 april 2025
Waqqas schreef:

@Simone_V 

Vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan kijken wat er nog moet gebeuren.

Oke,  dankjewel, heb ik gedaan:)

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Wat leuk om te horen dat je een glasvezel abonnement hebt afgesloten bij ons. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je aanvraag er direct bij kunnen pakken. Ik zie dat de patch in de wijkcentrale nog gedaan moet worden. Deze stond voor gisteren ingepland maar ik zie nog niet dat hij voltooid is. Geen zorgen, het zal niet lang meer duren. Zodra de patch uitgevoerd is door de onderaannemer wordt er een seintje verstuurd naar Guidion. Dan zul jij een bericht ontvangen om een afspraak in te plannen met de monteur voor de installatie. Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik sta voor je klaar!

• is een Top Poster
  • 6 april 2025
Tommie van Odido schreef:

Hi ik heb helaas nog steeds niets gehoord.... 

Is er meer informatie over deze patch? Kan ik eventueel zelf contact leggen met de mensen die dit doen voor informatie? 

Ik zou namelijk graag internet en tv willen hebben in mijn woning 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen