Welkom op onze community! @Isabelleblaas
Ik kan mij voorstellen dat je graag wil weten waar het modem blijft. Ik zoek dat graag voor je uit!
Het klopt dat wij gister telefonisch lastig te bereiken waren, dit is nu gelukkig opgelost. Krijg jij ons ook weer te pakken?
Wat betreft het installatiepakket, dit heb ik gelijk voor je nagekeken. Ik zie dat de netwerkbeheerder de glasvezelwerkzaamheden nog niet volledig heeft afgerond. Er moet namelijk nog een patch worden geplaatst in de wijkcentrale. Zodra de netwerkbeheerder de werkzaamheden bij ons gereed meldt, wordt het installatiepakket automatisch verstuurd. Daarnaast ontvang je ook een e-mail van Guidion, onze installatiepartner, met het verzoek om een afspraak in te plannen voor de installatie binnenshuis.
Ik adviseer je om eens een kijkje te nemen in dit topic. Hier leggen wij alles uit over wat je kan verwachten wanneer je Glasvezel besteld.
Mocht je nog vragen hebben of kan ik nog ergens bij helpen? Laat het mij vooral weten. Ik sta altijd paraat!