Skip to main content

order in Mijn Odido

• 27 februari 2025
  • 9 reacties
  • 83 Bekeken

hallo,

ik heb in oktober 2023 (ja, 3 en 20) een voorbestelling voor glasvezel geplaatst. Sinds gisteren ligt er daadwerkelijk een vezel in de tuin, wanneer het aangesloten wordt is nog even afwachten.

In mijn Odido kan ik deze order, destijds afgesloten bij T-Mobile, echter niet terug vinden. Is deze bestelling nog wel actueel, of kunnen we beter een nieuwe bestelling plaatsen?

Groeten Hans

Uitgelichte reactie

3 maart 2025

@Ozzynator Ik kan mij goed voorstellen dat je benieuwd bent naar de status van jouw bestelling. Ik vertel je graag meer! 😀

Wil je alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kijk ik gelijk met je mee. 

Geef je mij een seintje in dit topic als je zover bent? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag! 

9 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20678 reacties
  • 27 februari 2025

Hallo ​@Ozzynator 

Als je niks hebt geannuleerd dan moet hij nog wel bestaan, vul je privé gegevens even in in je community profiel dan kan een moderator kijken waar het vastloopt.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 27 februari 2025

Oke, bedankt voor de reactie, gegevens aangevuld.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4146 reacties
  • 3 maart 2025

@Ozzynator Ik kan mij goed voorstellen dat je benieuwd bent naar de status van jouw bestelling. Ik vertel je graag meer! 😀

Wil je alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kijk ik gelijk met je mee. 

Geef je mij een seintje in dit topic als je zover bent? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 3 maart 2025

hallo Teresa,

ik heb de iban van de bestelling glasvezel toegevoegd, mobiel gaat van een andere rekening.

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2211 reacties
  • 4 maart 2025

Hoi ​@Ozzynator, super bedankt voor het toevoegen! Deze bestelling is zeker nog actueel. De netwerkbeheerder zal zo snel mogelijk contact maken voor het verder proces van je Glasvezel. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 4 maart 2025
Ishana van Odido schreef:

Hoi ​@Ozzynator, super bedankt voor het toevoegen! Deze bestelling is zeker nog actueel. De netwerkbeheerder zal zo snel mogelijk contact maken voor het verder proces van je Glasvezel. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! 😊

hoi Ishana,

bedankt voor het uitzoeken, ben ik weer gerust gesteld. Nu nog maar even wachten dan….

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 31 maart 2025

Zo, daar ben ik weer.  Inmiddels weer een stapje verder, 23 april gaan ze de glasvezel naar binnen brengen. 

Komt tegen die tijd ook onze modem deze kant op? Of is dat ons als de verbinding echt actief is?

Alvast bedankt voor het antwoord!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • 13645 reacties
  • 1 april 2025

Hey ​@Ozzynator, zodra de glasvezel naar binnen gebracht is dient de wijkcentrale volledig opgeleverd te zijn. Als dat het geval is wordt er een seintje van de onderaannemer naar ons verstuurd dat alles gereed is. Dan zullen wij het pakket versturen en Guidion aansturen voor de installatie! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 1 april 2025

Oke Tommie, bedankt voor het antwoord.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen