Skip to main content

abonnement

Beste Odido

Ik heb internet vanaf 15 maart en op mijn factuur staat 10 maart maar toen kwam Guidion niet opdagen.willen jullie het op 15 maart zetten aub.

Met vriendelijke groet Carola 

Uitgelichte reactie

11 april 2025

@Carola Bravenboer Goed dat je onze community hebt gevonden en hier een topic over start. Ik kan mij voorstellen dat je graag meer duidelijkheid wil over de eerste factuur. Ik leg het je graag uit! 

Op dit moment mis ik alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN in je community profiel. Wil je dit nog aanvullen? Hiermee is de verificatie compleet. 

Geef je in dit topic aan wanneer je zover bent? Ik sta klaar om je verder te helpen! 

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8973 reacties
  • 10 april 2025

Blijkbaar is op 10 maart toch de router actief geworden? Anders start de facturatie niet. Heb je de router zelf aangesloten en heeft Guidion dit alleen gecontroleerd?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 11 april 2025

@Carola Bravenboer Goed dat je onze community hebt gevonden en hier een topic over start. Ik kan mij voorstellen dat je graag meer duidelijkheid wil over de eerste factuur. Ik leg het je graag uit! 

Op dit moment mis ik alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN in je community profiel. Wil je dit nog aanvullen? Hiermee is de verificatie compleet. 

Geef je in dit topic aan wanneer je zover bent? Ik sta klaar om je verder te helpen! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen