Skip to main content

Vervolg op mijn beoordeling op Trustpilot

Ik heb een beoordeling op Trustpilot geplaatst en het webcareteam van Odido heeft mij gevraagd deze beoordeling te kopiëren naar de Odido-community. Ik had liever vandaag nog door het installatieteam gecontacteerd willen worden, in plaats van een account aan te maken op de Odido-community. Ik heb er echter nog steeds goede hoop op dat Odido uiteindelijk de gevraagde service zal leveren.

Uitgelichte reactie

2 april 2025

Hey ​@ThierryN, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over hebt gemaakt. Ik ga graag voor je aan de slag om dit moment te vervroegen. Zou je je profiel alleen nog willen aanvullen met de laatste 4 cijfers van je IBAN? Deze heb ik namelijk nodig voor de verificatie. Kan je mij een seintje geven als je dit gedaan hebt? Dan ga ik direct voor je aan de slag! Alvast bedankt.

8 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13761 reacties
  • 2 april 2025

Hey ​@ThierryN, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over hebt gemaakt. Ik ga graag voor je aan de slag om dit moment te vervroegen. Zou je je profiel alleen nog willen aanvullen met de laatste 4 cijfers van je IBAN? Deze heb ik namelijk nodig voor de verificatie. Kan je mij een seintje geven als je dit gedaan hebt? Dan ga ik direct voor je aan de slag! Alvast bedankt.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 2 april 2025

net gedaan

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 76 reacties
  • 3 april 2025

Goedemiddag ​@ThierryN,

Wat leuk dat je klant bent geworden bij Odido! We willen natuurlijk dat je snel aangesloten wordt. Ik zie dat de afspraak met Guidion is verzet naar vandaag, 3 april. Klopt dat? Als dat niet zo is, laat het me weten, dan ga ik alsnog mijn uiterste best voor je doen. Ik hoor het graag en ook bij andere vragen zit ik natuurlijk voor je klaar.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 3 april 2025

Hallo Demy,

Ik had toch de installatie zelf gedaan omdat ik had a belangrijk Team meeting vanochtend, maar ik heb gevraagd aan de (vriendelijk) Guidion medewerker mijn installatie te controleren..internet, TV, geen probleem maar geen vaste telefonie.

Zie wat hij heeft geschreven in de werkbon: 

Dus 4 dagen later mijn installatie is not niet voldoen, kunnen jullie iets doen? is de telefoon lijn geopend?

Als ik bel (0546575206) ik hoor een bericht dat dit nummer is niet bereikbaar...

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • 13761 reacties
  • 4 april 2025

Hey ​@ThierryN, dit komt omdat je een nummer portering hebt aangevraagd. De eerst mogelijke datum dat dit geregeld kan worden is 07-04. Daarna zou hij moeten werken! Kan je het modem op 07-04 voorzien van een reboot en controleren of Voip dan wel werkt? Ik zie dan je berichtje graag tegemoet! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 4 april 2025

Hallo Tommy,

Bedankt voor je reactie, maar kan je uitleggen waroom ik het het volgende email van Odido gekregen op woensdag?

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2232 reacties
  • 6 april 2025

Hoi ​@ThierryN, ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van Vast Bellen! 😊 Ik zie dat het op 5 april actief is gemeld en dat het nummer is overgenomen. Zou je alles een reboot willen geven? Voor het modem en glasvezelkastje vind je de instructies hier: Reboot modem | Odido community. Ik ben benieuwd of het inmiddels werkt! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 6 april 2025

Goede morgen Ishana,

Bedankt voor de reactie; ik hoefde geen reboot te doen, vast bellen werkt nu zonder probleem, dus mijn installatie is nu compleet. 

Fijn week-end.

:-)

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen