Skip to main content
Beantwoord

internet thuis abonnement

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Ik heb nooit een bevestiging gekregen voor het nemen van een nieuw thuis internet abonnement. Hoe snel zou dit moeten binnenkomen? Ik word al 2 dagen niet doorverbonden met een adviseur via de chatbot, is er iets mis? Daarnaast wil ik graag weten hoelang van te voren ik een mailtje van de monteur kan verwachten.

Beste antwoord door soepkip67

Hallo ​@Kurd_kari ,

In het volgende topic staat alles precies omschreven hoe het gaat na een nieuwe aanvraag.

Mocht je verder nog vragen hebben, je kan deze dan altijd stellen via: 0800 - 0092

Bekijk origineel

3 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1307 reacties
  • Antwoord
  • 9 april 2025

Hallo ​@Kurd_kari ,

In het volgende topic staat alles precies omschreven hoe het gaat na een nieuwe aanvraag.

Mocht je verder nog vragen hebben, je kan deze dan altijd stellen via: 0800 - 0092

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21009 reacties
  • 9 april 2025

Hallo ​@Kurd_kari 

Heb je helemaal geen mails mbt je bestelling gekregen? Misschien dat er een typefoutje in het emailadres dat is opgegeven.

Wat is de status in je Odido account?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 9 april 2025

Beste,

Ik heb dit abonnement op 27 feb op besteld en ingangsdatum is op 16 april. Ik weet wel zeker dat er een abonnement staat omdat ik met een medewerker heb gesproken op 22 maart. Alleen ben ik nu op vakantie en kan ik dus telefonisch geen contact opnemen. Is er iets mis met de chatbot of komt het omdat ik in het buitenland zit dat ik niet word doorverbonden. Ik heb nu geen bevestigingsmail en mail van de monteur. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen