Skip to main content

Ik heb op 19 Oktober 2024 glasvezel besteld, maar sindsdien gebeurt er niets. De status van mijn bestelling blijft steken op “bestelling ontvangen”. Ik heb een aantal keer gebeld, en krijg steeds een ander antwoord.

Wanneer kan ik een aansluiting verwachten?

Is de glasvezel kabel al in je woning aanwezig? Anders moet Odido inderdaad wachten tot de lokale netbeheerder en haar aannamers het laatste stuk naar jouw woning hebben aangelegd. Weet je wie de netbeheerder is? Dan zou je daar voor een planning kunnen vragen. Odido heeft daar geen zicht op.


Is de glasvezel kabel al in je woning aanwezig? Anders moet Odido inderdaad wachten tot de lokale netbeheerder en haar aannamers het laatste stuk naar jouw woning hebben aangelegd. Weet je wie de netbeheerder is? Dan zou je daar voor een planning kunnen vragen. Odido heeft daar geen zicht op.

Beste ​@eric 
Glasvezel is aanwezig.
Aangesloten en wel.

Volgens beheerder ODF is het allemaal werkend en aangesloten.
Dit wordt ook bevestigd door de postcode check op Odido hun website.


Geen idee waarom er nog geen reactie is van Odido 


Hoi ​@Michaël1996, super leuk dat je voor ons gekozen hebt, welkom! 😄 Ik heb het direct nagekeken. Er is een update van de externe netwerkbeheerder. Zij geven aan dat dit een omgekeerde huisaansluiting betreft (Het aanleggen van de glasvezelkabel en FTU in de woning door een aannemer). Het buitendeel is op dit moment nog niet gereed en de verwachting is dat dit rond het 2e/3e kwartaal van dit jaar zal gebeuren. Als er een specifiekere datum bekend is, zul je het horen! 


Reageer