Skip to main content

Oplevering glasvezel Rotterdam Alexander

Ik heb op 19 Oktober 2024 glasvezel besteld, maar sindsdien gebeurt er niets. De status van mijn bestelling blijft steken op “bestelling ontvangen”. Ik heb een aantal keer gebeld, en krijg steeds een ander antwoord.

Wanneer kan ik een aansluiting verwachten?

Uitgelichte reactie

17 maart 2025

Is de glasvezel kabel al in je woning aanwezig? Anders moet Odido inderdaad wachten tot de lokale netbeheerder en haar aannamers het laatste stuk naar jouw woning hebben aangelegd. Weet je wie de netbeheerder is? Dan zou je daar voor een planning kunnen vragen. Odido heeft daar geen zicht op.

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8632 reacties
  • 17 maart 2025
Uitgelichte reactie

Is de glasvezel kabel al in je woning aanwezig? Anders moet Odido inderdaad wachten tot de lokale netbeheerder en haar aannamers het laatste stuk naar jouw woning hebben aangelegd. Weet je wie de netbeheerder is? Dan zou je daar voor een planning kunnen vragen. Odido heeft daar geen zicht op.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 17 maart 2025
eric schreef:

Beste ​@eric 
Glasvezel is aanwezig.
Aangesloten en wel.

Volgens beheerder ODF is het allemaal werkend en aangesloten.
Dit wordt ook bevestigd door de postcode check op Odido hun website.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen