Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Hi, ik ben zaterdag langs de winkel geweest aangezien ik mijn nieuwe abbonement niet kan koppelen in de app (foutmelding). Echter zou dit verholpen zijn en zou ik mijn abbonement ondertussen wel kunnen zien, maar dat is nog steeds niet geval. Hopelijk kan ik hiermee geholpen worden! :)
Beste, Wil een bestaand odido abonnement toevoegen bij de rest van mijn abonnenten zodat ik alles in 1 overzicht heb staan. Echter het odido abbo/nummer wordt niet herkent als ik het wil koppelen.Ik kan wel inloggen op het abbo wat ik wil toevoegen. Ik wil het wel ontkoppelen maar als het nummer niet herkent wordt kan ik het waarschijnlijk toch niet koppelen.
Na een aantal keer proberen kan ik nog steeds mijn nieuwe abonnement koppelen in de app. Er staat aangegeven dat hij klaar staan maar wil ik daar verder mee gaan staat er elke keer “er gaat iets mis” kan iemand mij helpen?
Sinds kort is het echt een drama om bij een unlimited data-only GB's aan te vullen. Klikerdeklikerdeklik om ergens te komen en dan nog een 6 digit captcha. Wat een gekloot zo. Dank Odido om dit weer zo te ontmoedigen, want dat was natuurlijk precies jullie bedoeling.Helaas dus klantonvriendelijk ODIDO !!!!![Let op je taalgebruik]
Dual sim afgesloten. Ik wil nieuw nummer koppelen in mijn accountBlijkbaar zit er ergens een verschil in gegevens, want bij inloggen bestaand account, staat er een nieuw abonnement klaar, maar geeft hij foutmelding zodra ik die wil toevoegen.
Goedemorgen,Ik krijg mijn telefoonabonnement helaas niet gekoppeld in de app. Hierdoor kan ik mijn factuurdatum niet zelf aanpassen. Op dit moment wordt mijn factuur telkens rond de 12e afgeschreven, maar ik zou dit graag wijzigen naar de 25e van de maand. Is dit mogelijk? En kan dit eventueel ook nog voor de huidige maand geregeld worden?Daarnaast zie ik dat er onder mijn naam in de app een fout staat: er wordt vermeld "Naam zoals op identiteitsbewijs: X. Tibbe", terwijl dit eigenlijk J.J.A. Tibbe moet zijn. Mijn roepnaam is wel Xander, maar officieel staat mijn volledige naam op mijn ID.Kunnen jullie dit wijzigen en of dit samen met de wijziging van de factuurdatum geregeld kan worden?Alvast bedankt!Met vriendelijke groet,Xander Tibbe
Ik heb een internet op reis voor het verkeerde land aangeschaft (voor Korea, en ik wilde voor Japan). In de haast heb ik die van Japan ook maar aangeschaft, maar nu is er 30 euro verspild. Ik kan niet mailen, bellen vanuit hier gaat mij ook 30 euro kosten, en de chatadviseurs zijn telkens niet beschikbaar (heb het al vijf dagen op rij geprobeerd). Wat kan ik doen om die ene pas te cancelen? Ben ten einde raad!
Ik kan mijn telefoonnummer niet aan mijn account toevoegen. Heb 2 accounts aangemaakt maar bij geen van beide lukt het om mijn telefoonnummer toe te voegen
Heb twee dagen geleden een extra e-sim met abonnement gekocht (dual sim). Wil deze activeren in de app, maar ik kan het niet koppelen. Krijg de melding dat mijn gegevens niet overeenkomen, terwijl dat wel het geval is. Heb al 6x aan de lijn gehangen met de helpdesk, maar die kunnen me ook niet verder helpen. Kan iemand dit oplossen? Ik heb het nodig voor mijn werk.
Bij het inloggen van het odido account wordt er gevraagd naar een 2FA, maar ik kan me niet herinneren dat ik het hebt ingesteld, waardoor ik nu niet kan inloggen op de het account.
Goedenavond,Momenteel heb ik een mobiel abonnement van Odido en stap binnenkort ook over met internet + tv naar Odido.Als ik in mijn Odido kijk zag ik voorheen beide abonnementen netjes staan, echter heb ik vandaag mijn internet + tv abonnement laten annuleren zodat deze opnieuw aangemaakt kon worden omdat ik eerder wilde overstappen.Na deze wijziging kreeg ik netjes te zien dat ik een nieuw abonnement weer kon koppelen, echter gebeurde er niks. Nu vanavond kijk ik nog eens in mijn Odido en zie nu helemaal geen internet + tv abonnement meer om te koppelen en enkel mijn mobiele abonnement.Ik ben bang dat er administratief misschien iets mis gegaan is door het annuleren en opnieuw aanvragen van het abonnement. Kan iemand er voor mij naar kijken? Bedankt!
Goedenavond,In mijn odido app staat opeens onder "al je geactiveerde Klantvoordeel abonnementen" een onbekend nummer gekoppeld. Er staat recht bovenin ook een logo van Ben als provider.Hoe kan dit?
Ik kan mijn abonnement en verbruik niet zien in de app. Alleen de mogelijkheid om een nieuw abonnement af te sluiten of een nieuwe te koppelen
Ik krijg steeds een foutlmelding als ik een prepaid nummer wil toevoegen aan mijn eigen Mijn Odido account. Ik ben ook al via de helpdesk 2 weken bezig om het opgelost te krijgen. Wat gaat er fout?
Halllo, Ik krijg iedere maand keurig een mail van jullie maar als ik vervolgens inlog met datzelfde emailadres, zie ik nergens mijn account noch abonnementsgegevens. Het enige dat ik zie is een scherm waarmee ik een nieuw abonnement kan bestellen of koppelen. Bij gegevens en instellingen kan ik alleen mijn ww en 2FA wijzigen.
After ported I don't receive the 2 step verification code on login to Odido. Can you help to update my number on my profile to the new ported number?
Ik heb mijn telefoon aangemeld voor de recycledeal en wil hem graag terug verkopen. Volgens de bevestigingsmail zou ik het verzendetiket hiervoor moeten kunnen vinden in Mijn Odido maar ik kan niks vinden helaas. Kunnen jullie mij verder helpen?
Hey. het lukt niet om mijn mobiel abonnement te koppelen zowel in de app als browser.Foutmelding:```` Je kan op dit moment niet toevoegen. Probeer het later nog een keer.````
Ik probeer een nieuw prepaid nummer te koppelen aan mijn (hoofd) account, maar ik krijg de foutmelding: “Dit mobiele nummer kennen we niet.” De simkaart zit in een andere telefoon en is geregistreerd met mijn gegevens in een (tijdelijk) account. Wie kan dit voor mij oplossen?
Goedendag, ik ben niet meer woonachtig in Nederland. Mijn eenmanszaak is allang gestopt. Mijn zakelijke mobiel werkt niet in het buitenland. We hebben alles geprobeerd. Hierdoor kan ik ook niet in mijn account inloggen (ik kan geen code ontvangen). Ik kan ook niet bellen. Dus hoe kan ik mijn account opzeggen? Er is nergens een mailadres te vinden. Ik ben nog nooit zo ontevreden over klantenservice geweest. met vriendelijke groet,Lianne
Goedemorgen, Sinds gistermiddag komen er van odido geen verificatie smsjes binnen. Ik wil mijn multisim activeren en hiervoor krijg hoor ik een verificatie sms te krijgen maar deze komen niet binnen. Gewone smsjes komen wel binnen maar alleen die van odido niet. Ik heb alles gerest, opnieuw opgestart contact gehad met de klantenservice maar helaas zonder resultaat. Voorheen kwamen de smsjes wel binnen.
Ik ben momenteel in het buitenland en heb een betalingsregeling lopen. Hierdoor heb ik dus hier geen netwerk en ik dacht via de wifi bij het verblijf dan maar het gehele bedrag te betalen. Helaas kan ik dus niet in mijn Odido nu omdat ik de sms met de code niet ontvang. Ook met idin verificatie wilt het niet lukken. Dan geeft Odido een foutmelding. Met de chatbot kom ik ook niet verder want die wilt dat ik de klantenservice bel. Lastig zonder netwerk 😅 Odido zelf is per e-mail of chat niet bereikbaar dus wie heeft de oplossing voor mij hoe ik in mijn account kan komen? Of hoe ik een betaallink per e-mail kan ontvangen?
Goedemiddag, Ik ben sinds een paar weken weer klant bij Odido, alles werkt en draait maar er is een probleem wat nog loopt. Dat is het inloggen van mijn odido account. Ik ben al eens eerder klant geweest en heb toen de dubbele verificatie ingesteld met de app.Na het einde van dat contract ben ik geswitched van provdier en telefoon waardoor de dubbele verificatie dus ook niet meer actief is. Bij het in gaan van het huidige/nieuwe abonnement geprobeerd in te loggen, maar dat lukte dus niet omdat er werd gevraagd om de verificatiecode uit de app. Ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice en na een aantal dingen resetten (wachtwoord en wat andere zaken nog geprobeerd) lukte dit niet om op afstand op te lossen. Daarom werd mij geadviseerd om naar een Odido winkel te gaan voor verder onderzoek.Zo gezegd zo gedaan, dus kort daarna naar een Odido winkel geweest, maar ook daar lukte het helaas niet om dit probleem op te lossen. Er zou een technische ticket aangemaakt worden en binnen
Ik wil mijn Puk code inzien in de app omdat mijn simkaart geblokkeerd is. Ik kom de app alleen niet in omdat deze mij forceert een 2FA in te stellen. Deze code wordt naar je 06 nummer gestuurd om in te stellen maar dit kan dus niet. Hoe kan ik alsnog de app in?
Zou graag nieuwe esim ontvangen voor mn zoon die gekoppeld zit aan mijn account. Helaas de 1e al gebruikt voordat account actief was graag via mn mailadres
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.