Skip to main content

Verkeerd land internet op reis aangeschaft

• August 28, 2025
  • 5 reacties
  • 81 Bekeken

Ik heb een internet op reis voor het verkeerde land aangeschaft (voor Korea, en ik wilde voor Japan). In de haast heb ik die van Japan ook maar aangeschaft, maar nu is er 30 euro verspild. Ik kan niet mailen, bellen vanuit hier gaat mij ook 30 euro kosten, en de chatadviseurs zijn telkens niet beschikbaar (heb het al vijf dagen op rij geprobeerd). Wat kan ik doen om die ene pas te cancelen? Ben ten einde raad!

September 2, 2025

Hoi Milena, bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb de verkeerde bundel direct van € 30 voor je gecrediteerd. Deze zal verrekend worden met je volgende factuur. Ik heb je ook per mail de bevestiging gestuurd. Laat je het me weten als je deze hebt ontvangen? Ik wens je nog heel veel plezier in Japan en als je nog aanraders hebt, hoor ik het graag. Ik ga volgend jaar namelijk! 😄

5 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Milenanna, van harte welkom op de community. Tof dat je in Japan bent, daar ga ik volgend jaar ook eindelijk heen! De verkeerde bundel aanschaffen kan de beste overkomen. Geen probleem, als je deze niet hebt gebruikt kan ik deze bundel voor je vergoeden. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan ga ik voor je aan de slag! 😊

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • August 30, 2025

Hoi Milenanna, van harte welkom op de community. Tof dat je in Japan bent, daar ga ik volgend jaar ook eindelijk heen! De verkeerde bundel aanschaffen kan de beste overkomen. Geen probleem, als je deze niet hebt gebruikt kan ik deze bundel voor je vergoeden. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan ga ik voor je aan de slag! 😊

Hoi Marciano,

Heel erg bedankt. Ik heb alles toegevoegd aan mijn profiel.
Ik hoor van u!
Met vriendelijke groet,

Milena

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Milena, bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb de verkeerde bundel direct van € 30 voor je gecrediteerd. Deze zal verrekend worden met je volgende factuur. Ik heb je ook per mail de bevestiging gestuurd. Laat je het me weten als je deze hebt ontvangen? Ik wens je nog heel veel plezier in Japan en als je nog aanraders hebt, hoor ik het graag. Ik ga volgend jaar namelijk! 😄

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • September 7, 2025

hallo,

bedankt voor de hulp. ik kreeg een mail dat de 30 euro gecrediteerd zal worden met de volgende rekening. echter, hierna kreeg  ik een mail dat het toch niet kon omdat de bundel nog gebruikt kan worden in die zone. ik ben daar niet meer en zal daar ook niet meer zijn. ik hoop dat het toch nog geregeld kan worden.

groeten milena

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@milenanna ik heb meteen voor je gekeken en ik zie dat de credit van mijn collega al bij je abonnement is verwerkt. Er staat nu een tegoed van € 30,00 in je account en dit zal in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Wel zo fijn toch? 😁

Als we vanuit deze kant nog niets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je!