Skip to main content
Beantwoord

Koppelen abonnement lukt niet

• September 4, 2025
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Heb twee dagen geleden een extra e-sim met abonnement gekocht (dual sim). Wil deze activeren in de app, maar ik kan het niet koppelen. Krijg de melding dat mijn gegevens niet overeenkomen, terwijl dat wel het geval is. Heb al 6x aan de lijn gehangen met de helpdesk, maar die kunnen me ook niet verder helpen. Kan iemand dit oplossen? Ik heb het nodig voor mijn werk. 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@christientj, van harte welkom op onze community! Wel zo fijn als je het nieuwe abonnement kunt koppelen in de app, ik geef je graag meer duidelijkheid. Om meerdere abonnementen in 1 account te kunnen koppelen, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen met elkaar. Ik heb meteen gekeken bij je abonnementen en klopt het dat je het nummer wat eindigt op ***2697 probeert toe te voegen aan je bestaand account, waar momenteel het nummer wat eindigt op ***4144 staat gekoppeld? Op het eerste gezicht lijken de gegevens inderdaad allemaal overeen te komen, maar ik heb wat dieper gekeken en en ik zag dat er een verschil zit in de naam. Geen zorgen, dit heb ik meteen voor je aangepast. 

Geef het systeem ongeveer een half uurtje tot een uurtje om dit te verwerken. Probeer het daarna opnieuw te koppelen. Dan zou het moeten lukken. 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan zullen we het ticket moeten afwachten wat mijn collega gister voor je heeft doorgezet richting onze technische dienst, zodat het onderzocht en opgelost kan worden. Het referentienummer is: 79372735. 

Ik hoor het graag van je! 

3 reacties

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@christientj, van harte welkom op onze community! Wel zo fijn als je het nieuwe abonnement kunt koppelen in de app, ik geef je graag meer duidelijkheid. Om meerdere abonnementen in 1 account te kunnen koppelen, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen met elkaar. Ik heb meteen gekeken bij je abonnementen en klopt het dat je het nummer wat eindigt op ***2697 probeert toe te voegen aan je bestaand account, waar momenteel het nummer wat eindigt op ***4144 staat gekoppeld? Op het eerste gezicht lijken de gegevens inderdaad allemaal overeen te komen, maar ik heb wat dieper gekeken en en ik zag dat er een verschil zit in de naam. Geen zorgen, dit heb ik meteen voor je aangepast. 

Geef het systeem ongeveer een half uurtje tot een uurtje om dit te verwerken. Probeer het daarna opnieuw te koppelen. Dan zou het moeten lukken. 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan zullen we het ticket moeten afwachten wat mijn collega gister voor je heeft doorgezet richting onze technische dienst, zodat het onderzocht en opgelost kan worden. Het referentienummer is: 79372735. 

Ik hoor het graag van je! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • September 7, 2025

Helaas, hij geeft nog steeds de melding dat de gegevens niet overeenkomen. Hoop dat de technische dienst snel met een antwoord komt. 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@christientj ah, wat gek! In ieder geval bedankt voor het proberen en het doorgeven. Dan zullen we het rustig moeten afwachten totdat ons IT-team het heeft opgelost. Heb je voor mij alleen nog een screenshot van de foutmelding (graag zonder privégegevens)? Dan kan ik deze meteen in het ticket vermelden, zodat ze ook een beeld hebben van wat je precies te zien krijgt. 

Ik zie het graag van je tegemoet!