Skip to main content

Koppeling mobiel nummer

• September 18, 2025
  • 5 reacties
  • 87 Bekeken

Mijn zoon heeft toen hij 18 werd het nummer overgenomen wat eerder op een abonnement onder mijn naam was gekoppeld. 
ik heb het nummer uit mijn account verwijderd maar hij kan het nummer niet in zijn account koppelen. Hij krijgt een melding dat het nummer reeds aan een ander account is gekoppeld maar dat is dus niet meer zo. Hij wil graag inzicht in zijn verbruik dus hoe kan hij dit nu oplossen?

September 22, 2025

Hey ​@TonnieVF dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie inderdaad dat zijn abonnement nog gekoppeld aan een oud/inactief account. Geen zorgen, ik heb zojuist alles verwijderd en ontkoppeld. Geef het systeem ongeveer een uurtje om dit te verwerken. Daarna kan hij gerust een nieuw account aanmaken via onze website en dan zou het koppelen moeten lukken! 

Mocht het niet lukken, laat dan gerust aan mij weten welke foutmelding hij precies te zien krijgt en op welke manier hij dit probeert (app/browser/laptop). Dan kan ik een ticket aanmaken en doorzetten richting ons IT-team, zodat het onderzocht kan worden.

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

5 reacties

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@TonnieVF, van harte welkom op onze community! Wat leuk dat je zoon inmiddels 18 is geworden en dat het contract op zijn naam staat. Ik vermoed dat zijn account op de achtergrond nog gekoppeld staat aan jouw abonnement, waardoor het koppelen niet lukt. Geen zorgen, dit kan ik voor hem oplossen. Kun je zijn telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 van je bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Geef mij gerust een seintje in dit topic wanneer je dat hebt gedaan. Dan kijk ik daarna meteen met je mee! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • September 19, 2025

​@Pharwin van Odido 

ik heb het toegevoegd aan mijn profiel. 
alvast bedankt voor je hulp, wij hebben inderdaad ook het vermoeden dat er ergens nog een koppeling is. 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@TonnieVF dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie inderdaad dat zijn abonnement nog gekoppeld aan een oud/inactief account. Geen zorgen, ik heb zojuist alles verwijderd en ontkoppeld. Geef het systeem ongeveer een uurtje om dit te verwerken. Daarna kan hij gerust een nieuw account aanmaken via onze website en dan zou het koppelen moeten lukken! 

Mocht het niet lukken, laat dan gerust aan mij weten welke foutmelding hij precies te zien krijgt en op welke manier hij dit probeert (app/browser/laptop). Dan kan ik een ticket aanmaken en doorzetten richting ons IT-team, zodat het onderzocht kan worden.

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

• heeft eerste post geplaatst
  • September 22, 2025

Goedenavond, 

Sinds vandaag staat mijn telefoonnummer op mijn naam. Voorheen stond dit nummer op mijn vaders naam. Nu wil ik alleen een account aanmaken zodat ik mijn maandelijkse facturen kan inzien aan het eind van de maand. Maar ik kom niet verder tot aan de 4cijferige code die ik moet ontvangen via sms. Ik heb dus al een account aangemaakt met mijn emailadres en dit lukt prima en krijg ook een verificatiecode in de mail om mijn account te verifiëren. Dit heb ik gedaan en dan staat er op het dashboard dat er 1 abonnement klaar staat om toe te voegen. Als ik hierop klik, moet ik invullen hoe ik de code wil ontvangen en op welk nummer. Dit heb ik allemaal gedaan en dan staat er dat ik binnen een paar seconden een sms moet ontvangen met de code, maar die komt dus niet binnen. Kan het zijn dat mijn telefoonnummer nog gekoppeld staat aan het emailadres van mijn vader?

Groetjes,

Wendy van Meel  

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Wendytjuh1990, welkom op onze community, we helpen je hier graag bij verder! Ik zie dat je al een eigen topic hierover hebt aangemaakt. Het is niet de bedoeling om meerdere topics/reacties te plaatsen over hetzelfde onderwerp. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. Op deze manier blijft het overzichtelijk voor ons en kunnen we iedereen zo goed mogelijk verder helpen. 

Een collega of ik zal zo snel mogelijk bij je terugkomen met meer duidelijkheid in je eigen topic!