Skip to main content
Beantwoord

Mijn Odido nummer toevoegen lukt niet: (Dit mobiele nummer kennen we niet)

• September 14, 2025
  • 3 reacties
  • 327 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Beste,

Wil een bestaand odido abonnement toevoegen bij de rest van mijn abonnenten zodat ik alles in 1 overzicht heb staan. Echter het odido abbo/nummer wordt niet herkent als ik het wil koppelen.

Ik kan wel inloggen op het abbo wat ik wil toevoegen. Ik wil het wel ontkoppelen maar als het nummer niet herkent wordt kan ik het waarschijnlijk toch niet koppelen.

Beste antwoord door rvbj

Hey ​@rvbj van harte welkom op onze community! Hopelijk heb je een fijn weekend gehad. Ik begrijp heel goed dat je je mobiele abonnement wilt kunnen toevoegen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Krijg je deze melding alleen via een browser te zien? Kun je het eens proberen via de app om te kijken of het dan wel lukt of krijg je dan dezelfde melding te zien?

Goed om te weten: als je een abonnement probeert toe te voegen aan een bestaand account waar al andere abonnementen in gekoppeld staan, dan is dit alleen mogelijk als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen met elkaar. Is dat ook het geval? 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken of alles bij je abonnementen goed staat ingesteld!

Beste,

Had vanmorgen de klantenservice gesproken deze hebben het mail adres van mijn huidige account verwijderd en dat mail adres in de gegevens gezet van het nieuwe nummer.

Alle gegevens waren identiek. Dus waarom het niet lukte geen idee. In de app zowel als browser lukte het niet.

Heb nu alles onder 1 account. 

Groeten,

Robin 

3 reacties

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@rvbj van harte welkom op onze community! Hopelijk heb je een fijn weekend gehad. Ik begrijp heel goed dat je je mobiele abonnement wilt kunnen toevoegen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Krijg je deze melding alleen via een browser te zien? Kun je het eens proberen via de app om te kijken of het dan wel lukt of krijg je dan dezelfde melding te zien?

Goed om te weten: als je een abonnement probeert toe te voegen aan een bestaand account waar al andere abonnementen in gekoppeld staan, dan is dit alleen mogelijk als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen met elkaar. Is dat ook het geval? 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken of alles bij je abonnementen goed staat ingesteld!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • Antwoord
  • September 15, 2025

Beste,

Had vanmorgen de klantenservice gesproken deze hebben het mail adres van mijn huidige account verwijderd en dat mail adres in de gegevens gezet van het nieuwe nummer.

Alle gegevens waren identiek. Dus waarom het niet lukte geen idee. In de app zowel als browser lukte het niet.

Heb nu alles onder 1 account. 

Groeten,

Robin 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@rvbj wat fijn dat het met een collega is gelukt, daar ben ik blij mee! Soms is het account op de achtergrond niet goed gekoppeld, waardoor het niet lukt. Vaak helpt het door het account te verwijderen. Superfijn dat je alles nu onder 1 account hebt staan! 

Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je.

Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe! 🙌