Skip to main content
Beantwoord

Twee verschillende klantnummers

• September 12, 2025
  • 5 reacties
  • 67 Bekeken

Ik krijg twee facturen (los voor telefoonabonnement en los voor Internet) met twee verschillende klantnummers. Ik heb hier eerder contact over gehad en kopie van mijn paspoort en dergelijke opgestuurd, maar het probleem is er nog steeds.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@SanneSnelders ik heb meteen gekeken en ik zie dat het inmiddels is aangepast en dat het ook is gelukt om beide abonnementen in 1 account te koppelen, klopt dat? 

Wel fijn dat je beide abonnementen nu in 1 account hebt staan, lekker overzichtelijk! 😁

5 reacties

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@SanneSnelders van harte welkom op onze community! Heb je een fijn weekend gehad? Ik geef je alvast graag meer duidelijkheid: het klopt dat voor zowel je mobiele abonnement als je internetabonnement verschillende klantnummers hebt. Dat is nooit hetzelfde. Of bedoelde je iets anders? Kun je me iets meer duidelijkheid hierover geven? 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • September 15, 2025

Hey ​@SanneSnelders van harte welkom op onze community! Heb je een fijn weekend gehad? Ik geef je alvast graag meer duidelijkheid: het klopt dat voor zowel je mobiele abonnement als je internetabonnement verschillende klantnummers hebt. Dat is nooit hetzelfde. Of bedoelde je iets anders? Kun je me iets meer duidelijkheid hierover geven? 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Hoi Pharwin! Bedankt voor je reactie. Ik heb bovenstaande gedaan.

Het gaat er mij meer om dat ik beide facturen niet in mijn app krijg (alleen die van mijn mobiel abonnement) en die van mijn internet niet kan openen omdat hij zegt “Helaas, op dit moment is er geen internet abonnement gekoppeld aan jouw account.” En ik krijg via de app ook niet mijn internetabonnement gekoppeld, ook dan krijg ik een foutmelding dat koppelen niet mogelijk is. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • September 16, 2025

Hoi ​@SanneSnelders, bedankt voor het aanvullen van je gegevens.

Ik heb hierdoor je abonnementen erbij kunnen pakken en ik zie dat de geboortedatum niet overeenkomen met beide abonnementen. Om dit aan te passen heb ik een kopie van je ID-kaart nodig. Ik heb je zojuist een e-mail verstuurd waar je het kopie naartoe kunt sturen, als je dit verstuurd hebt wil je mij dan hier een seintje geven? Dan kan ik het voor je aanpassen zodat je de abonnementen kunt koppelen!  

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • September 16, 2025

Hoi ​@SanneSnelders, bedankt voor het aanvullen van je gegevens.

Ik heb hierdoor je abonnementen erbij kunnen pakken en ik zie dat de geboortedatum niet overeenkomen met beide abonnementen. Om dit aan te passen heb ik een kopie van je ID-kaart nodig. Ik heb je zojuist een e-mail verstuurd waar je het kopie naartoe kunt sturen, als je dit verstuurd hebt wil je mij dan hier een seintje geven? Dan kan ik het voor je aanpassen zodat je de abonnementen kunt koppelen!  

Hoi Tommie, bedankt voor je reactie. Ik heb het vanmiddag opgestuurd. Ik heb dit wel eerder gedaan, dus hopelijk kan het nu wel opgelost worden. 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@SanneSnelders ik heb meteen gekeken en ik zie dat het inmiddels is aangepast en dat het ook is gelukt om beide abonnementen in 1 account te koppelen, klopt dat? 

Wel fijn dat je beide abonnementen nu in 1 account hebt staan, lekker overzichtelijk! 😁