Skip to main content
Beantwoord

Mobiel abonnement koppelen + factuurdatum aanpassen

• September 9, 2025
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Goedemorgen,

Ik krijg mijn telefoonabonnement helaas niet gekoppeld in de app. Hierdoor kan ik mijn factuurdatum niet zelf aanpassen. Op dit moment wordt mijn factuur telkens rond de 12e afgeschreven, maar ik zou dit graag wijzigen naar de 25e van de maand. Is dit mogelijk? En kan dit eventueel ook nog voor de huidige maand geregeld worden?

Daarnaast zie ik dat er onder mijn naam in de app een fout staat: er wordt vermeld "Naam zoals op identiteitsbewijs: X. Tibbe", terwijl dit eigenlijk J.J.A. Tibbe moet zijn. Mijn roepnaam is wel Xander, maar officieel staat mijn volledige naam op mijn ID.

Kunnen jullie dit wijzigen en of dit samen met de wijziging van de factuurdatum geregeld kan worden?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Xander Tibbe

Beste antwoord door Xander_99

Goedemiddag ​@Xander_99, van harte welkom op onze community! Ik begrijp heel goed dat je je telefoonabonnement gekoppeld wilt hebben, zodat je ook zelf de factuurdatum kan aanpassen. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing voor beide vragen! Probeer je je telefoonabonnement te koppelen aan een bestaand account waar al een abonnement in staat gekoppeld? Goed om te weten: je kunt alleen meerdere abonnementen koppelen in 1 account als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen met elkaar. Ik vermoed dat dat niet het geval is, aangezien de naam al verkeerd staat vermeld. Dit zoek ik graag voor je uit! 

Wat betreft het aanpassen van je factuurdatum: dat is zeker mogelijk! Alleen ben ik bang dat het voor deze maand niet meer gaat lukken, omdat het vandaag de 10e is en je factuur hoogstwaarschijnlijk al klaarstaat en 1 van deze dagen zal worden afgeschreven. 

In je profielgegevens mis ik alleen nog de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer ter verificatie. Zou je die kunnen vermelden in je profiel? Geef mij gerust een seintje wanneer je dit hebt gedaan, kijk ik daarna meteen met je mee! 

Goedemiddag Pharwin, 

Een kleine update vanuit mijn kant: ondertussen ben ik door een collega genaamd Maik al ontzettend goed geholpen. Ik wil je bedanken voor je reactie! 

Groet,

Xander Tibbe

3 reacties

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag ​@Xander_99, van harte welkom op onze community! Ik begrijp heel goed dat je je telefoonabonnement gekoppeld wilt hebben, zodat je ook zelf de factuurdatum kan aanpassen. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing voor beide vragen! Probeer je je telefoonabonnement te koppelen aan een bestaand account waar al een abonnement in staat gekoppeld? Goed om te weten: je kunt alleen meerdere abonnementen koppelen in 1 account als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen met elkaar. Ik vermoed dat dat niet het geval is, aangezien de naam al verkeerd staat vermeld. Dit zoek ik graag voor je uit! 

Wat betreft het aanpassen van je factuurdatum: dat is zeker mogelijk! Alleen ben ik bang dat het voor deze maand niet meer gaat lukken, omdat het vandaag de 10e is en je factuur hoogstwaarschijnlijk al klaarstaat en 1 van deze dagen zal worden afgeschreven. 

In je profielgegevens mis ik alleen nog de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer ter verificatie. Zou je die kunnen vermelden in je profiel? Geef mij gerust een seintje wanneer je dit hebt gedaan, kijk ik daarna meteen met je mee! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • Antwoord
  • September 10, 2025

Goedemiddag Pharwin, 

Een kleine update vanuit mijn kant: ondertussen ben ik door een collega genaamd Maik al ontzettend goed geholpen. Ik wil je bedanken voor je reactie! 

Groet,

Xander Tibbe

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Xander_99 wat fijn dat je goed door mijn collega Maik bent geholpen, daar ben ik erg blij mee! Uiteraard geen dank en graag gedaan. 

Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😁