Skip to main content
Beantwoord

Recycle deal geen verzendetiket

• September 1, 2025
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Ik heb mijn telefoon aangemeld voor de recycledeal en wil hem graag terug verkopen. Volgens de bevestigingsmail zou ik het verzendetiket hiervoor moeten kunnen vinden in Mijn Odido maar ik kan niks vinden helaas. Kunnen jullie mij verder helpen?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemiddag ​@DVaes, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je het verzendlabel wilt kunnen vinden, daar geef ik je graag meer duidelijkheid over. Je kunt de verzendlabel terugvinden in je Mijn Odido account via deze link. 

Mocht het niet lukken, kun je het dan aan mij laten weten in dit topic? Dat kan door een reactie achter te laten en mij te taggen. Dan kan ik met je meekijken in je account en kijk ik of ik 'm kan vinden, zodat ik 'm per mail naar je kan versturen. 

Ik hoor het graag van je! 

1 reactie

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag ​@DVaes, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je het verzendlabel wilt kunnen vinden, daar geef ik je graag meer duidelijkheid over. Je kunt de verzendlabel terugvinden in je Mijn Odido account via deze link. 

Mocht het niet lukken, kun je het dan aan mij laten weten in dit topic? Dat kan door een reactie achter te laten en mij te taggen. Dan kan ik met je meekijken in je account en kijk ik of ik 'm kan vinden, zodat ik 'm per mail naar je kan versturen. 

Ik hoor het graag van je!