Skip to main content

2FA vereist, maar nooit ingesteld

• August 29, 2025
  • 5 reacties
  • 59 Bekeken

Bij het inloggen van het odido account wordt er gevraagd naar een 2FA, maar ik kan me niet herinneren dat ik het hebt ingesteld, waardoor ik nu niet kan inloggen op de het account.

August 30, 2025

Hi ​@Summie, het is ontzettend belangrijk dat jij toegang krijgt tot jouw Mijn Odido account. Ik wil dan ook graag met je meekijken en je verder helpen om ervoor te zorgen dat jij weer kan inloggen. Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toevoegen aan je profiel? Zodra je dit hebt gedaan kan je een reactie achterlaten in dit topic. Dan kijk ik gelijk met je mee! 

5 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Internet + TV
  • August 30, 2025

Hi ​@Summie, het is ontzettend belangrijk dat jij toegang krijgt tot jouw Mijn Odido account. Ik wil dan ook graag met je meekijken en je verder helpen om ervoor te zorgen dat jij weer kan inloggen. Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toevoegen aan je profiel? Zodra je dit hebt gedaan kan je een reactie achterlaten in dit topic. Dan kijk ik gelijk met je mee! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • August 30, 2025

Ik heb zojuist de benodigde informatie ingevuld. Indien er iets nodig is, hoor ik graag

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Summie, bedankt voor het invullen van je gegevens! Ik heb direct meegekeken en ik zie dat 2FA staat ingesteld via een authenticator app. Zegt dit je iets? Ik mag 2FA niet uitzetten of wijzigen. Dit mogen alleen mijn collega’s in de Shop doen op vertoon van je legitimatie. Heb je een Shop in de buurt? Loop dan zeker binnen. Dan heb je daarna direct weer toegang tot je Mijn Odido-account! 😊

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • September 4, 2025

Ik ben vandaag naar de winkel gegaan voor het wijzigen van het uitzetten van de 2FA. Mij werd verteld dat ik in contact moet komen met klantenservice om het account te verwijderen. Ik zou vervolgens na 48 uur een nieuw account kunnen aanmaken. Mijn vraag is of dit ook mogelijk te doen door iemand van odido op dit forum?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Summie, niet leuk om te lezen dat mijn collega’s in de Shop je hier niet direct bij hebben geholpen, maar geen zorgen. Ik mag je account eigenlijk niet verwijderen. Vandaar dat ik je ook naar de Shop verwees, maar aangezien het daar niet is gelukt maak ik met alle plezier een uitzondering voor je. Ik heb je account zojuist verwijderd. Geef het systeem een uurtje om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account te maken en je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😊

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • September 9, 2025

Yes, het is gelukt. Heel erg bedankt!