Skip to main content
Beantwoord

Mijn Odido abonnement koppelen

• August 20, 2025
  • 15 reacties
  • 144 Bekeken

Goedenavond,

Momenteel heb ik een mobiel abonnement van Odido en stap binnenkort ook over met internet + tv naar Odido.

Als ik in mijn Odido kijk zag ik voorheen beide abonnementen netjes staan, echter heb ik vandaag mijn internet + tv abonnement laten annuleren zodat deze opnieuw aangemaakt kon worden omdat ik eerder wilde overstappen.

Na deze wijziging kreeg ik netjes te zien dat ik een nieuw abonnement weer kon koppelen, echter gebeurde er niks. Nu vanavond kijk ik nog eens in mijn Odido en zie nu helemaal geen internet + tv abonnement meer om te koppelen en enkel mijn mobiele abonnement.

Ik ben bang dat er administratief misschien iets mis gegaan is door het annuleren en opnieuw aanvragen van het abonnement. Kan iemand er voor mij naar kijken? Bedankt!

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Vicking, tof dat je naast je mobiele abonnement ook met Internet + TV voor ons hebt gekozen, welkom! Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er zowel het oude als het nieuwe Internet + TV abonnement in het systeem gekoppeld stonden. Dit leek in de weg te staan, dus ik heb het oude abonnement verwijderd. Wil je Internet + TV opnieuw proberen te koppelen in Mijn Odido? Het zou nu moeten lukken. Ik hoor het graag van je! 😊

15 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • August 20, 2025

Hallo ​@vicking 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 20, 2025

Hi ​@Waqqas 

Bedankt!

Dat had ik alvast gedaan naar aanleiding van door spitten van wat andere topics! :)

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Vicking, tof dat je naast je mobiele abonnement ook met Internet + TV voor ons hebt gekozen, welkom! Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er zowel het oude als het nieuwe Internet + TV abonnement in het systeem gekoppeld stonden. Dit leek in de weg te staan, dus ik heb het oude abonnement verwijderd. Wil je Internet + TV opnieuw proberen te koppelen in Mijn Odido? Het zou nu moeten lukken. Ik hoor het graag van je! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 22, 2025

Hoi ​@Marciano van Odido 

Bedankt!

Als ik nu inlog op mijn Odido via de website zie ik netjes het abonnement er bij staan, het lijkt nu dus gelukt te zijn! Ik heb het niet zelf hoeven koppelen, want dat was hij al.

Echter als ik in de mijn Odido APP kijk zie ik het abonnement nog niet, enkel mijn mobiele abonnement. Misschien heeft dat nog wat tijd nodig? Het lijkt me in ieder geval al een goed teken dat ik hem in de browser wel zie in mijn Odido! :D

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 22, 2025

Ik zie het abonnement nu ook in de mijn Odido app!

Het enige wat me nog opvalt is, dat als ik kijk in de app bij klantvoordeel dat ik voordeel krijg maar ook dat daar nog twee keer mijn internet+tv abonnement tussen staat. Maar ook dat heeft misschien nog tijd nodig? Bedankt in ieder geval! :D

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Vicking, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad en superfijn dat het inmiddels via zowel de website als in de App nu ook is gelukt! Via de website zie ik nu onder Klantvoordeel alleen je mobiele abonnement en 1 Internet + TV abonnement. Zie je dit nu ook? Wellicht had dit ook nog tijd nodig om te verwerken. Of zie je in de App nog wel 2 keer Internet + TV staan? Laat het me maar weten!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 25, 2025

Hey ​@Marciano van Odido 

Zojuist even gekeken maar in de app zie ik het er nog wel 2x staan. Bij de ene zie ik de korting die ik er voor krijg en bij de ander niks (zie screenshot)

Wellicht heeft het nog wat langer de tijd nodig?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey Vicking, bedankt voor je screenshot! Helemaal duidelijk, achter in het systeem staat het oude Internet + TV abonnement niet aangemeld voor Klantvoordeel. Maar door de annulering lijkt het aan de voorkant buggy. Het kan inderdaad ook zijn dat de app langer nodig heeft om het te verwerken. Ik verwacht dat het rond de start van je abonnement vanzelf verdwijnt. Wat gebeurd er als je op het kruisje klikt bij de onderste Internet + TV? Ik kan het zelf niet proberen, omdat ik alleen via de Mijn Odido website kan inloggen, maar daar staat ‘ie natuurlijk niet, alleen in de app. Ik hoor het graag van je!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 26, 2025

Hey ​@Marciano van Odido 

Dat had ik ook geprobeerd en dan krijg ik netjes de melding dat ik ben afgemeld maar uiteindelijk gebeurt er niks.

Overigens zie ik nu het abonnement er 4x tussen staan 😂

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag, jeetje dat lijkt op een flinke bug in de App. Ik ben blij dat je erom kan lachen! 😅 Wil je alleen nog het volgende proberen: de App verwijderen en opnieuw installeren? Ik ben benieuwd of dit het verhelpt. Zo niet, laten we dan afwachten tot de startdatum (of een dag erna) van je abonnement. Mocht het dan in de App nog niet goed staan, dan zet ik het graag door naar de juiste collega’s om dit te onderzoeken en op te lossen! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 27, 2025

Zojuist de app even verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ook dat maakt helaas geen verschil.

Ik wacht het nog wel even af en wie weet lost het zichzelf op! In ieder geval bedankt voor je hulp! :D

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 28, 2025

​@Marciano van Odido 

ik krijg zojuist een mailtje van Odido dat mijn bestelling geannuleerd is. Ik hoop dat dit niet mijn laatste bestelling is maar 1 van de oude bestellingen haha. 

Ook heb ik even in de app gekeken en zie er nu weer twee ipv vier staan, dat gaat in ieder geval

wel de goede kant op!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Vicking, bedankt voor het proberen! Ik zie inderdaad dat het 2e abonnement inmiddels op inactief staat. Geen zorgen, het correcte abonnement staat nog goed. Jouw account/App leiden echt een eigen leven, maar laten we vanaf de startdatum van je abonnement nogmaals kijken of het vanzelf goedkomt. Anders neem ik meteen contact op met mijn collega’s van Mijn Odido en de App. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 😄

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 4, 2025

​@Marciano van Odido 

Inmiddels ben ik aangesloten!

in de app zie ik helaas nog twee abonnementen staan, dus misschien nog wat meer tijd nodig.

Wel heb ik een nieuw topic geopend ivm hoge latency en bufferbloat op mijn upload. Hopelijk is die op te lossen

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey Vicking, supernice dat je bent aangesloten! Ik zie dat mijn collega Tommie al op je andere topic heeft gereageerd. Hij is onze Internet + TV expert.

​@Tommie van Odido Zou jij willen meekijken naar het Mijn Odido-account? Het tweede/geannuleerde abonnement blijft heel de tijd in Mijn Odido staan. Weet jij hoe we deze eruit kunnen verwijderen?