Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding bij toevoegen Prepaid in Mijn Odido

• September 1, 2025
  • 4 reacties
  • 47 Bekeken

Ik krijg steeds een foutlmelding als ik een prepaid nummer wil toevoegen aan mijn eigen Mijn Odido account. Ik ben ook al via de helpdesk 2 weken bezig om het opgelost te krijgen. 

Wat gaat er fout?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@mjarntz, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je je Prepaid-nummer gekoppeld wilt hebben aan je Mijn Odido account, laten we samen naar een oplossing kijken. Goed om te weten: om meerdere nummers toe te kunnen voegen in 1 account, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen met elkaar. Ik heb meteen gekeken bij je Prepaid-aansluiting en ook naar je andere nummers en ik zie dat alles netjes overeenkomt. 

Kun je me iets meer vertellen over wat voor foutmelding je bijvoorbeeld te zien krijgt? Op welke manier probeer je het nummer te koppelen? Is dat in de app? Probeer het eens via een browser/laptop om te kijken of het dan wel lukt. Zo niet, dan verneem ik graag welke foutmelding je precies te zien krijgt, dan kan ik je nog gerichter hierbij helpen! 

4 reacties

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • September 1, 2025

Ik heb zoals verzocht de ontbrekende gegevens toegevoegd aan mijn account. Het mobiele nummer is het prepaid nummer waar het over gaat. Dat nummer wil ik dus toevoegen aan mijn Odido account.

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@mjarntz, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je je Prepaid-nummer gekoppeld wilt hebben aan je Mijn Odido account, laten we samen naar een oplossing kijken. Goed om te weten: om meerdere nummers toe te kunnen voegen in 1 account, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen met elkaar. Ik heb meteen gekeken bij je Prepaid-aansluiting en ook naar je andere nummers en ik zie dat alles netjes overeenkomt. 

Kun je me iets meer vertellen over wat voor foutmelding je bijvoorbeeld te zien krijgt? Op welke manier probeer je het nummer te koppelen? Is dat in de app? Probeer het eens via een browser/laptop om te kijken of het dan wel lukt. Zo niet, dan verneem ik graag welke foutmelding je precies te zien krijgt, dan kan ik je nog gerichter hierbij helpen! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • September 2, 2025

Hoi, 

Ik krijg zowel in de app als in de browser de foutmelding dat jullie het nummer niet kennen. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi M, bedankt voor het delen van je screenshot! Wat apart dat het nog niet werkt. Ik heb direct een case doorgezet naar mijn collega’s van IT. Zij zullen dit voor je onderzoeken en oplossen. Geef je me maandag een seintje? Ik verwacht dat ze er dan naar hebben gekeken en de kans is groot dat ze me dan vragen e.e.a. opnieuw met je te proberen om het koppelen af te ronden. Jouw casenummer is: 79366103. Komt dan helemaal goed! 😊