Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding bij koppelen nieuw abonnement aan reeds bestaand account.

• August 31, 2025
  • 10 reacties
  • 155 Bekeken

Dual sim afgesloten. Ik wil nieuw nummer koppelen in mijn account

Blijkbaar zit er ergens een verschil in gegevens, want bij inloggen bestaand account, staat er een nieuw abonnement klaar, maar geeft hij foutmelding zodra ik die wil toevoegen.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@Hkleinemulder dank voor het proberen en de toelichting! Ik zie inderdaad dat je bent ingelogd met het nummer wat eindigt op **2414. Het nummer wat eindigt op ***3807 probeer je toe te voegen aan je bestaande account. Dit zou gewoon moeten lukken, want ik zie dat alles netjes overeenkomt en dat er verder geen bijzonderheden te zien krijgt. Soms duurt het 24 uur voordat je het kan toevoegen, omdat de gegevens door mij zijn aangepast. Lukt het nog steeds niet? 

Zo niet, dan vermoed ik dat er technisch iets niet goed gaat. Ik heb daarom meteen een ticket voor je aangemaakt en doorgezet richting onze technische dienst. Het referentienummer is: 79374525. Ze zullen voor je onderzoeken en uiteraard ook oplossen. Binnen enkele dagen zullen zij bij je terugkomen met meer duidelijkheid. Dit zal dan telefonisch of per mail zijn.

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. We zijn er voor je! 

10 reacties

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@Hkleinemulder, wel zo fijn als je je abonnement kunt koppelen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Wat voor foutmelding krijg je precies te zien bij het koppelen? Heb je dit alleen in de app of krijg je dezelfde (of een andere) foutmelding via een browser/laptop te zien? 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 1, 2025

Hey ​@Hkleinemulder, wel zo fijn als je je abonnement kunt koppelen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Wat voor foutmelding krijg je precies te zien bij het koppelen? Heb je dit alleen in de app of krijg je dezelfde (of een andere) foutmelding via een browser/laptop te zien? 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Staat erin

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 1, 2025

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Hkleinemulder dank voor het invullen van je profielgegevens! Probeer je de nummers de eindigen op ***2414 & ****3807 te koppelen in 1 account? Dat kan alleen als de naam, adresgegevens en en geboortedaum overeenkomen met elkaar. Ik zie alleen dat de naam niet exact overeekomt, vandaar dat het koppelen ook niet lukt en je deze foutmelding te zien krijgt.

Geen zorgen, ik heb zojuist de naam aangepast en deze komt nu overeen bij beide abonnementen. Het toevoegen zou nu moeten lukken. Kun je het nogmaals proberen? 

Ik hoor graag van je of het is gelukt! Zo niet, dan verneem ik graag op elke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en of je dezelfde of een andere foutmelding te zien krijgt. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 2, 2025

Hoi.

Het gaat inderdaad om die telefoonnummers.

Geprobeerd in app en online. Lukt nog steeds niet.  Geeft aan dat er verschil in gegevens is.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi H, bedankt voor de bevestiging en het proberen. Wat apart dat je deze melding nog steeds krijgt. De gegevens komen wel overeen. Heb je heel toevallig binnen 10 minuten de verificatiecode die je naar je is gestuurd voor me?

Lukt het ook niet als je rechtsboven op Beheer > Abonnement koppelen klikt? In plaats van op de melding bovenaan om het abonnement sneller te koppelen? Laat het maar weten, anders zet ik direct een case voor je door naar de technische afdeling, zodat zij dit kunnen onderzoeken en oplossen! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 3, 2025

Geprobeerd handmatig toe te voegen. Lukt helaas niet. Ik ben ingelogd via **2414

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Hkleinemulder dank voor het proberen en de toelichting! Ik zie inderdaad dat je bent ingelogd met het nummer wat eindigt op **2414. Het nummer wat eindigt op ***3807 probeer je toe te voegen aan je bestaande account. Dit zou gewoon moeten lukken, want ik zie dat alles netjes overeenkomt en dat er verder geen bijzonderheden te zien krijgt. Soms duurt het 24 uur voordat je het kan toevoegen, omdat de gegevens door mij zijn aangepast. Lukt het nog steeds niet? 

Zo niet, dan vermoed ik dat er technisch iets niet goed gaat. Ik heb daarom meteen een ticket voor je aangemaakt en doorgezet richting onze technische dienst. Het referentienummer is: 79374525. Ze zullen voor je onderzoeken en uiteraard ook oplossen. Binnen enkele dagen zullen zij bij je terugkomen met meer duidelijkheid. Dit zal dan telefonisch of per mail zijn.

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. We zijn er voor je! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 11, 2025

Helaas nog geen reactie van de technische dienst.

Nogmaals geprobeerd te koppelen, maar dat lukt nog steeds niet. 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Hkleinemulder ik zag dat er een verzoek stond ingepland om je hierover terug te bellen. Ze zagen dat je eigen nummer al gekoppeld was, waardoor ze in de veronderstelling waren dat het al was gelukt. Dat is natuurlijk niet het geval, ik heb daarom het ticketnummer nogmaals voor je doorgezet. Binnen enkele dagen ontvang je hierover een terugkoppeling!