Skip to main content
  • 2,659 Topics
  • 18,242 Reacties
2657 Topics
Wensen & Suggesties voor Internet + TV van Odido
Dit is de nieuwe wensenlijst voor Internet +TV van Odido. Hier kun je al jouw wensen en suggesties plaatsen. Houd er alsjeblieft rekening mee dat we wensen die onmogelijk zijn niet zullen plaatsen. Je hebt je tv aangezet en denkt: “Hmm, er ontbreekt eigenlijk nog iets aan mijn kijkervaring!” Mooi zo! Schrijf ‘em op en plaats je reactie in dit topic. We verzamelen hier namelijk alle wensen en suggesties voor Internet + TV. Dat betekent dat jij jouw eigen ideeën kunt loslaten op Internet, TV en Vast Bellen, maar bijvoorbeeld ook op de Community (Overig). Ideation is live sinds 21 november 2023! Check alle ideeën en de nieuwe categorieën in ons gloednieuwe platform: Wensen en suggesties, hoe werkt het? | Odido community Zodra het zover is, kondigen we het groots aan en komen we met een concrete update waarin alles uitgelegd wordt. Tot die tijd zet ik dit topic (TIJDELIJK) dicht. Bedankt voor alle ideeën en tot snel! 😄 [13-11-2023] UPDATE: vanaf volgende week maandag lanceren we Ideation en worden al jullie wensen en suggesties onder gebracht in een nieuw platform. We hebben daarin 4 groepen: Nieuw, In Onderzoek, Afgewezen en Afgerond. Een topic met uitleg volgt nog. We zijn nu bezig om alle ideeën te bundelen en te her-categoriseren. Tot dan! [16-11-2023] UPDATE: Alle wensen en suggesties zijn geconverteerd naar losse ideeën. Vanaf morgen wordt alles in de juiste categorie geplaatst. Als een idee afgewezen is, dan zal dit zichtbaar zijn onderaan de hoofdpagina bij “Niet mogelijk”. Er wordt verder niet specifiek ingegaan op het hoe en waarom, tenzij het technisch niet mogelijk is. Maandag 20 november 2023 gaat Ideation live.
Factuurbedrag is niet conform contract
Goedendag, De factuur van oktober is onjuist omdat het volledige klantvoordeel van september is teruggedraaid. Hieronder het verloop:Ik heb eind september mijn huidige mobiele abonnement verlengd onder dezelfde voorwaarden. Dit ging goed totdat we een factuur van Odido Thuis kregen waarbij ze het klantvoordeel hadden aangepast.Bij het verlengen van mijn abonnement specifiek besproken dat de voordelen behouden zouden worden, ook voor Odido thuis.Bij T-Mobile ging het verlengen van mijn mobiele abonnement 2 jaar geleden (Iphone 13, nu Iphone 15) zonder problemen en bleeft het klantvoordeel behouden. De voorwaarden voor Thuis zijn, zolang je een unlimited abonnement hebt betaald je € 25,00 per maand (exl indexaties). Deze aanbieding van een paar jaar geleden was en is nog steeds (na indexatie 28,12 ipv 40,00) heel scherp. Nu heb ik al meerdere keren gebeld en uiteindelijk iemand aan de lijn welke een oplossing had. De contractverlenging van mijn mobiele abonnement terug draaien. Dit werkt goed. Ik zou ook nog worden teruggebeld om de factuur over oktober te bespreken aangezien dit niet goed ging. Tot op heden niet teruggebeld. Helaas is men bij de financiele administratie niet zo slim. Met de factuur van begin november hebben ze voor de maand november wel de juiste kortingen in mindering gebracht, alleen voor de factuur van oktober (met correcties over september en oktober) hebben ze de kortingen nog steeds onjuist verwerkt.Maar wel een herinnering sturen waarin wordt aangegeven dat bij een volgende herinnering € 15,00 aan kosten in rekening worden gebracht. In bijgaand overzicht heb ik het een en ander inzichtelijk proberen te maken.De betaling van de factuur over oktober heb ik gestorneerd en handmatig overgemaakt. Dit zal ik ook voor november doen (dus € 28,12). Als je belt met Odido thuis omdat je klantvoordeel verkeerd op de factuur van Odido thuis staat verwijst men naar Odido mobiel, maar daar kan men niet de facturen inzien van Odido thuis en wordt je weer naar Odido thuis verwezen.Een duidelijk voorbeeld van Het kastje naar de muur en visaversa. Hopelijk kan een 2e lijns medewerker mij verder helpen, met de 1e lijns kom ik niet verder.De aanmaankosten etc zullen geen stand houden wanneer je kijkt naar het contract en mijn handmatige betalingen.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen