Alles over je abonnement, Mijn Odido, je rekening, verhuizen, het terugsturen van apparatuur en meer!
Recent actief
Goedemiddag, Gister heb ik na 5 maanden wachten eindelijk weer internet na een storing. U leest het goed, het heeft 5 maanden geduurd voordat de storing kon worden verholpen. Ik heb in het begin bijna wekelijks contact gehad. Er is door de vele medewerkers van Odido beloofd dat we het geld terug krijgen van de maanden over waar we geen diensten hebben ontvangen. Ook is er beloofd dat er een voorstel zou komen voor de rest van het ongemak.5 maanden geen internet. Hier maak je niet alleen gebruik van om te werken, maar ook de deurbel, verwarming, camera, chromecast, etc. Dit valt niet te fixen met een hotspot. Mederwerkers hebben ons verzocht gebruik te maken van een hotspot op onze telefoons. Dit hebben we zo lang (5 maanden dus) en vaak moeten doen, dat de batterijen van onze telefoons snel leeg liepen. Het vele opladen heeft er voor gezorgd dat de batterijen nu veel sneller leeg zijn dan hiervoor. 6 halve dagen vrij genomen omdat er een monteur langs kwam of zou komen. Het structur
HalloMeld een ongeval. Ik heb minder dan een maand geleden een abonnement op Odido Internet genomen. Vorige week heb ik mijn telefoonnummer gewijzigd van Lyca naar Odido. Toen ik een internetabonnement kreeg, bedroegen de installatiekosten 67 euro en nu is het gratis. Dat betekent dat ik over minder dan een maand 67 euro meer betaal op mijn eerste factuur. Ik zal later meer voor je schrijven. Ik kan nu niet doorgaan. Ik huilde zo erg dat mijn ogen het scherm niet meer kunnen zien. Troost mij alstublieft. (grapje)
Hi, ik probeer de incassodatum van mijn internet en tv abbo aan te passen naar de 28e van de maand maar krijg elke keer een foutmelding op de website als ik dit wil doen. Lijkt erop dat er iets niet goed werkt op de website. Kan iemand mij helpen?
Hoi,19-8-2024 heb ik de vereiste apparatuur teruggestuurd nav onze verhuizing. Volgens de track en trace is deze ook bezorgd. Maar nu ontvang ik een e-mail van Odido dat het nog niet ontvangen is. Hoe lang duurt verwerking van een retour doorgaans en kan het zijn dat eea elkaar gekruist heeft?Ik hoor het graag.
On 6th of July I cancelled my odido internet subscription on my old address (I have a different one on my new address).I received a confirmation about the cancellation and received an invoice on the next day for the period until the end of that month.Now I am receiving a new invoice for the full price in August. How is it possible?
Hallo, Ik wil graag weten hoe ik internet en tv kan oozeggen en wat ik dan moet terugsturen in mijn geval. Of gaat dat automatisch als ik ergens anders een abonnement afsluit? Er zijn zoveel aanbiedingen dat het veel goedkoper is om op te zeggen en naar een andere provider over te stappen. Als vaste klant hier heb je niks aan aanbiedingen. Groet Rob
Krijg steeds een bericht dat ik een factuur niet betaald zou hebben en nu ben ik afgesloten omdat de afdelingen binnen Odido niet met elkaar overleggen. Ik dacht dat alles geregeld was rondom de storing die ik gehad heb dit is dus niet zo.ik verwacht zeker dat dit direct opgelost word
Hallo allemaal ik heb een vraag aangaande hogere snelheden op glasvezel dan de “standaard” 1 GB die overal aangeboden word.Heb nu een Odido abonnement voor 2 GB internet over glasvezel maar binnenkort ga ik over naar een nieuwe woning in een ander dorp. nu is het netwerk daar niet van Odido maar van KPN. Desondanks heb ik wel een Odido abonnement kunnen afsluiten voor 1 GB glasvezel. Dit alles gaat nog over een AON verbinding.Wat ik mij nu eigenlijk af vraag is of Odido eigen apparatuur plaatst in de POP of dat ze afhankelijk zijn van KPN ? KPN is namelijk bezig om AON om te zetten naar XGS-PON maar is het dan wel zo dat van invloed is voor Odido of dat men er zelf voor kan kiezen om er XGS van te maken. De monteur van Guidion zei tegen mij dat Odido heel snel hun eigen apparatuur in de POP zal plaatsen waardoor tot 8 GB mogelijk zal zijn maar wat is snel hahaha Benieuwd of Odido of andere mede forumleden mij daar iets meer over kunnen vertellen 😎
Dit zijn dus partijen waar Odido zaken mee doet…….^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^Open Dutch Fiber legt namens Odido glasvezel aan in Utrecht. Hierdoor is bij ons het riool beschadigd. Zij gaven aan dat zij niet door het riool heen waren gegaan en dat onze klachten hier niet vandaan kwamen.Na aandringen vanuit onze kant hebben zij toch iemand gestuurd. En inderdaad, er bleek dat de buis voor het glasvezel dwars door onze riool was geboord. Inmiddels was de kelder ook tot wel 15 cm ondergelopen met rioolwater.Voor de gevolgschade in onze kelder bood ODF aan om de houten betimmering te schuren en te schilderen, mede omdat het anders heel kostbaar ging worden.Ik ben hier niet mee akkoord en heb verzocht de schade in de oorspronkelijke staat te herstellen.Nu geeft het bedrijf aan dat ze een oplossing geboden hebben en als ik hier niet mee akkoord wens te gaan, dat ik dan de rechtsbijstand moest inschakelen.
Hallo! Ik heb een vraagje. Ik heb een actie abonnement afgesloten voor glasvezel+tv voor 1 jaar. In de eerste 9 maanden kreeg je een korting. Kan ik nu, in de 10e maand/reguliere prijzen, mijn abonnement zonder verplichtingen downgraden?Het gaat om een snelheidsverlaging en de optie tv via de app kijken verwijderen.Of ga ik dan een nieuw contract aan? *titel: contract aanpassen ;)
I cannot add my existing internet+tv subscription to my account, it gives this error
Goedeavond,Op factuur voor internet staat.Naar nationaal mobiel, kunt u mij informeren wat de betekenis daarvan is.Groet, Fishermann.
Sinds afgelopen zondag contact met Odido over een breukje in glasvezel kabeltje. Woensdag hoor ik via de klantenservice dat de tickets niet zijn doorgezet. Gisteren naar de Odido winkel geweest, ze hebben voor mij gebeld, het zou prio hebben. Vanochtend weer gebeld, er zou contact worden gemaakt met de TD maar wederom niets meer gehoord. Ik zit al een week zonder diensten en ik heb niet het idee dat het opgelost gaat worden.
Hallo , ik heb sept vorig jaar tv internet thuis,opgezegd , apperatuur teruggestuurd, en in jan kreeg ik mail dat ik 165 euro terugkreeg ivm onterechte boete , ik dacht ,fijn , attent van odido. Toen dit NIET kwam , belde ik en bleek dat t foutje was en dat ik 165 euro moest betalen omdat ik al 165 euro had gehad . Duhhh na veel bellen en mailen , gaf men toe dat er wat fout was gegaan , en ik zou compensatie krijgen van 180 euro en 51,80 , en idd kreeg weer mail dat t eraan kwam maar weer niks...we zijn nu al in juni 2024 ondertussen , ik werd gek van loze beloftes en nam contact op met tisha van lammeren , ceo van odido via linkdinn, ze zei dat ze t ging oplossen en idd , ene Nina nam contact op en ik kreeg 180 euro , en de 51 euro zou dan met factuur van juli komen , ook had ze extra 51 euri aangemaakt , ze zei dat is extraa voor t wachten . Tis nu 15 augustus niks gekregen , en gister belde ik Nina , ze zei er is helaasiets ni goed gegaan , t had al op bank moeten
Ik heb sinds een paar weken glasvezel met een T56 modem en nu problemen met wifi.Wifi blijft in geschakeld op modem maar geeft ineens geen data meer door en moet hem dat weer uit doen en opnieuw opstarten en dan doet hij het weer voor een halve dag
Gisteren op 15-08 had ik besloten om odido glasvezel te nemen en gebruik van de overstapservice te maken, maar helaas kreeg ik een paar uurtjes later te horen dat mijn aanvraag voor de Overstapservice is afgewezen. Er werd gezegd dat de gegevens die ik heb doorgegeven niet kloppen met de gegevens die bekend zijn bij je huidige provider, ik was best zeker dat de gegevens klopten. Is de overstapaanvraag echt niet meer nog een keer te doen? Momenteel heb ik een abonnement bij Ziggo. Als ik het zelf moet opzeggen, hoe en wanneer moet ik dat dan doen? Mijn gewenste aansluitdatum was 16-09.
We zitten sinds november 2023 bij Odido, 1Gbit/s glasvezel abonnement. Jaarcontract. We hebben sindsdien al 5x een periode van steeds meerdere dagen geen internet, tv en telefoon gehad. Het gebeurt steeds plotseling en onverwacht. Eerst bel je klantenservice (die mijn ingesproken postcode nooit herkent, hoe netjes ik het ook probeer), meestal overdag wel iemand aan de lijn te krijgen, dan moet je na een tijd, bijv volgende dag, een afspraak gaan inplannen met een monteur van Gideon via hun website, dan word je gebeld door iemand van KPN netwerk, die dan na een aantal dagen een onderaannemer sturen. Timeslot van 4 uur waarvoor je thuis moet blijven. Meestal is het dezelfde man. Ik heb zijn mobiele nummer intussen, zo ver zijn we al gezonken. De oorzaak is vaak dat iemand anders (geen idee wie) in de wijkcentrale onze glasvezelkabel eruit trekt. Ik begin intussen opzet te vermoeden, maar heb natuurlijk geen enkel bewijs. Al met al zijn we steeds minstens 5 dagen verder voor het ineens al
Kan iemand mij helpen met het onderstaande. op de website van Delta fiber staat vermeld dat Odido zijn diensten aanbied over het glasvezel netwerk van delta fiber. zelf heb ik thuis een aansluiting van delta fiber waar vastrechtvergoeding van toepassing is (voorheen glasvezel buitenaf, Regio Veluwe oost). Als ik de postcode check uitvoer op de website van odido dan krijg ik de melding dat er geen diensten beschikbaar zijn. kan iemand mij vertellen wanneer deze diensten beschikbaar komen en deze dan ook daadwerkelijk te bestellen zijn?
Ik heb 1 gebruiksnaam van de telefoon en 1 gebruiksnaam van de tv en internet met hetzelfde e-mailadres. Ik kan er 2 in 1 maken voor gebruiksgemak en testen. Indien mogelijk, hoe? Hartelijk dank
Ik kom van Odido en zit sinds april 2024 bij Ziggo. Odido heeft een maand teveel afgeschreven daarvoor gebeld, ik schat 1,5 maand geleden, toen gaven ze aan dat het door een stroomstoring kwam en dat het geld wordt overgemaakt, vandaag 9 augustus nog steeds geen geld ontvangen. Gisteren gemeld, een half uur moeten wachten, heel het probleem opnieuw uit moeten leggen, maar omdat het zo lang geleden is, weet ik geen details meer. Ze zouden het terugstorten, dat zeiden ze 1,5 maand ook en het wordt steeds langer weg, ik hoop dat Odido zich nu wel aan haar woord houdt. Anders word ik er een beetje moedeloos van weer in de wachtrij wachten en het probleem weer opnieuw uitleggen, schijnbaar wordt er niks genoteerd.
Ik ben al ruim 20 jaar aangesloten bij Euroclix. Op deze site kun je clix verdienen door op emails te klikken, abonnementen af te sluiten, aankopen te doen op websites aangesloten bij Euroclix en diverse winacties. Ik heb diverse malen een aardig bedrag laten uitkeren die ik heb verdient middels deze acties. Zo heb ik een abonnement bij Odido afgesloten via Euroclix. Zij staan op de site met een mooie actie waarbij je veel clix kunt verdienen bij het afsluiten van een abonnement. Inmiddels heb ik dit gedaan, maar Odido zegt geen claims in behandeling te nemen. Ergens onderaan de aanbieding staat dat beschreven. Dus eerst een mooie aanbieding dat je vele clix kunt verdienen om daaronder te vermelden dat ze geen claims in behandeling nemen. Dat is pure misleiding. Ik heb een mail gestuurd naar Odido en als reactie kreeg ik een mail over de onbetrouwbaarheid van Euroclix uit het jaar 2015. Een enkele reactie is daar uitgehaald van iemand die ontevreden was over Euroclix. Alle reacties daa
Ik heb het contract van mijn overleden moeder over genomen en ik kan geen zenders toevoegen
Hi, We cannot see our active internet subscription on My Odido accounts. Our previous address was outdated, but we already changed it with the current one but still no luck. I’ve already receive the invoice e-mails but I cannot display them. Could someone please help me with that?Thanks in advance!
Hallo odido,Graag mijn account hier verwijderen. Bedankt vooral voor de niet geboden hulp, en aangemaakte topics die binnen twee uren spontaan op uitgelicht worden gezet. Terwijl er tot nu toe altijd geen hulp of enige reactie is gegeven los van de zo geweldige 'superusers' Heb jaren geleden hier een account aangemaakt maar dsl en t mobile waren destijds niet werkbaar. Toen juist wel goed geholpen. Maar nu heb ik serieuze bedenkingen gekregen.
HoiIk wil wellicht overstappen naar Odido. Als ik via de Odido website mijn postcode invoer zie ik dat ik het eerste jaar 6 maanden korting krijg. Als ik een andere postcode invoer zie ik echter 8 maanden korting staan. Waarom is dit regio gebonden ? Op beide postcodes zijn glasvezel internet beschikbaar. Dus daar ligt het niet aan.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.