Skip to main content

Als tevreden klant voel ik mij achtergesteld en ongelijk behandeld ten opzichte van nieuwe klanten. Er is geen wet die voorschrijft dat er onderscheid moet worden gemaakt in kortingen tussen nieuwe en bestaande klanten. Odido lijkt zich te richten op kortetermijnwinst en toont daarmee een gebrek aan focus op klantbehoud.

Hoi Pielewiels, welkom op de Community! Wat is precies de reden dat je je achtergesteld en ongelijk behandeld voelt? En heb je een mobiel abonnement bij ons of gaat het om Internet + TV? Ik hoor het graag van je!


Dit is toch bij elke provider zo? Elke provider strooit met welkomskortingen en cadeaus bij nieuwe klanten. Wilt u daar van profiteren? Gewoon overstappen ieder jaar.


Dit is toch bij elke provider zo? Elke provider strooit met welkomskortingen en cadeaus bij nieuwe klanten. Wilt u daar van profiteren? Gewoon overstappen ieder jaar.

Makkelijk gezegd dan gedaan. 


Hoi Pielewiels, welkom op de Community! Wat is precies de reden dat je je achtergesteld en ongelijk behandeld voelt? En heb je een mobiel abonnement bij ons of gaat het om Internet + TV? Ik hoor het graag van je!

Dat bestaande klanten minder voordeel genieten dan nieuwe klanten.

Ik heb alleen vast internet.


Dit is toch bij elke provider zo? Elke provider strooit met welkomskortingen en cadeaus bij nieuwe klanten. Wilt u daar van profiteren? Gewoon overstappen ieder jaar.

Makkelijk gezegd dan gedaan. 

Klopt. Daarom blijven de meeste klanten zitten. En dat is ook gelijk de reden dat bestaande klanten geen of minder korting krijgen. De meeste gaan toch niet.


Ik heb alleen vast internet.

Dan is overstappen toch niet moeilijk?

U heeft niets met tv te maken. Dat werkt bij een andere provider mogelijk minder goed. Of in ieder geval anders. Dat is het argument nogal eens. 

Ook email is nogal eens het argument om niet over te stappen. Maar dat heeft Odido niet eens 😄

Internet werkt bij alle providers wel. 


Ik heb alleen vast internet.

Dan is overstappen toch niet moeilijk?

U heeft niets met tv te maken. Dat werkt bij een andere provider mogelijk minder goed. Of in ieder geval anders. Dat is het argument nogal eens. 

Ook email is nogal eens het argument om niet over te stappen. Maar dat heeft Odido niet eens 😄

Internet werkt bij alle providers wel. 

Jij hebt duidelijk een plank voor je kop.


Leg het dan eens uit. Waarom is overstappen zo moeilijk als je alleen internet hebt?


Leg het dan eens uit. Waarom is overstappen zo moeilijk als je alleen internet hebt?

Ben je nou zo dom of denk ik dat maar? Jij laat je duidelijk in je pak naaien. 

1. Elke provider werkt met een andere modem. Waardoor je continu daarmee in de weer bent. Wat ook niet bepaald duurzaam is;

2. In mijn woonplaats ligt alleen glasvezel van het Delta netwerk. Waar o.a. Odido gebruik van maakt;

3. Waarom zou ik overstappen als ik over de verbinding tevreden bent? 

4. Dat bestaande klanten meer betalen dan nieuwe klanten vind ik niet normaal.l;

5. Je kan alleen na het contract overstappen. Wat niet de moeite waard is als de prijs al na 8 maanden duurder word.


@pielewiels  mensen mogen van mening verschillen daardoor zijn ze nog niet dom of hebben een plank voor hun kop.

Ik verzoek je vriendelijk om de discussie netjes te houden.

Is je contract afgelopen kan je altijd bellen met Odido en vragen of ze iets kunnen betekenen.

Gaat dat niet is het aan jou om over te stappen of niet! 
 


Een mening hebben mag zeker Cristien! Alleen dan kun je ook een mening van mij terug krijgen. 

Bellen word vrij lastig met een lange wachttijd om vervolgens bij verlening nog duurder uit te zijn dan nieuwe klanten. Want Odido heeft een gebrek aan klantbehoud. 

 

@pielewiels  mensen mogen van mening verschillen daardoor zijn ze nog niet dom of hebben een plank voor hun kop.

Ik verzoek je vriendelijk om de discussie netjes te houden.

Is je contract afgelopen kan je altijd bellen met Odido en vragen of ze iets kunnen betekenen.

Gaat dat niet is het aan jou om over te stappen of niet! 
 

 


Kennelijk is klantbehoud ook helemaal niet nodig. U blijft toch wel. U korting geven zou een nutteloze investering zijn voor Odido 😉


Kennelijk is klantbehoud ook helemaal niet nodig. U blijft toch wel. U korting geven zou een nutteloze investering zijn voor Odido 😉

Jij wilt het duidelijk niet begrijpen. 


Kennelijk is klantbehoud ook helemaal niet nodig. U blijft toch wel. U korting geven zou een nutteloze investering zijn voor Odido 😉

Jij wilt het duidelijk niet begrijpen. 

Betaal jij het verschil van de overige 4 maanden? Want overstappen kan alleen ná 12-24 maanden. Verlengen kan in de laatste 4 maanden van het contract. 


Reageer