Skip to main content

Mijn DSL abonnement is definitief op 1 october stopgezet en tot vandaag 4 october krijg ik geen bericht op mijn email adres met een QR code (DHL) om de modem T50 terug te sturen ???

Ik heb het doos klaar gezet met de modem maar ik weet niet waar moet ik deze opsturen.

HELP !!!!

Hallo @Chupamelo 

De Zyxel-T50 hoef je niet terug te sturen en mag je naar een recyclepunt brengen.


Wat vreemd jou reactie? Ongeveer 2 maanden geleden sprak ik met een medewerker uit Odido en zij vertelde me dat dit modem T50 moet terug sturen om te doneren aan derdewereld landen


@Chupamelo 

Zie deze pagina onder het kopje modem:

https://www.odido.nl/service/abonnement/internet-tv/wijzigen/apparatuur-terugsturen


Hi @Chupamelo, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat jij een T-56 modem hebt ontvangen. Deze willen we inderdaad graag retour ontvangen. Deze kan je terugsturen volgens de instructies in het volgende topic: 

Belangrijk is om een briefje in de doos te stoppen met je adresgegevens, zodat we je retour goed kunnen verwerken. Laat je me weten als het gelukt is? 


Ik heb duidelijk gezegd 18 augustus dat ik ga niet overstappen naar glasvezel en jullie hebben mij toch een modem voor glasvezel gestuurd dus waarom ? Jullie klantenservice is echt een chaos


De glasvezel T54 modem ziet in een ongeopende doos dus nooit gebruikt. Waar is het adres of QR code om de doos terug te sturen?

Ik zie geen email van jullie met dit informatie. Ook in MijnOdido er is GEEN RETOUR LABEL DAT IK KAN DOWNLOADED VOOR APARATUUR TERUG STUREN !!!!!!

 


Hi @Chupamelo, zoals in het topic aangegeven staat die ik naar je toe gestuurd heb, hoef je geen QR-code of adres nodig te hebben om het pakket retour te kunnen sturen. Je kan hiervoor bij een DHL servicepunt aangeven dat het pakket naar ons opgestuurd moet worden. Zij zullen daar gelijk een retourlabel voor je uit kunnen printen. Je hoeft alleen een briefje in de doos te stoppen met jouw eigen adresgegevens, zodat we kunnen zien dat het pakket van jou vandaan komt en we je retour goed kunnen verwerken. Ook raden we altijd aan om het verzendbewijs goed te bewaren, tot je bericht van ons hebt ontvangen dat het pakket binnen is! 


En de briefje met mijn adresgegevens moet binnen de doos of buiten de doos?

Buiten de doos zit een label met mijn naam en adres. Is dit genoeg? of ik moet ook binnen de doos mijn klant nummer, bank rekening, geboorte datum?

 


Ik heb de T 56 modem net terug sturen bij DHL Parcel Point. Ik heb een track en trace baarcode ontvangen als bewijs. (Vandaag 5 october 2024)

Ik hoop dat ik nooit meer iets van jullie hoor..

 


Reageer