Skip to main content

Goede dag community en odido employees, sinds kort heb ik een unlimited abbonement van 32,50. Zodra ik mijn contractkreeg zag ik staan dat het abbonement eigenlijk 40,- kostte en dat ik een 7,50 korting geniet. Ik was en ben daar verbaast over, dit omdat ik voor die tijd dat nergens gezien of gelezen had. Ik zou daarom aan odido willen vragen om mij een nieuw contract te geven van de beloofde 32,50 maar kan ik dat vragen wat vindt de community hierover?

 

Volgende vraag, ik ben lekker film ah kijken op prime. ( Die hebben alle 007 films erop staan) Krijg ik opeens allemaal blokjes en haperingen. Ik in mijn app gekeken bleek dat ik aan mijn dag limiet zit van 20 GB en dat ik die met 2 GB gratis kan verlengen en dat onbeperkt. Ook dit is een verborgen item wat niet verteld word bij het afsluiten van een onbeperkt data abbonement. Kan ik odido vragen om dit op te heffen? Graag reactie vanuit de community of van odido zelf.

Hallo @E.C.Groen 

Welke unlimited abonnement heb je precies? Op de Odido website kun je de prijzen na gaan met of zonder klanrvoordeel.

Elke provider die een unlimited abonnement aanbied, heeft dit concept van een x aantal GB per dag en daarna kun je zo vaak je wilt 2 GB per keer aanvullen, dit is om te voorkomen dat het mobiele netwerk overbelast raakt. De provider kan dit niet opheffen.

Dit wordt niet verborgen, het staat gewoon op de website.


Hoi @E.C.Groen ,

Dit is niet aan te passen en bij alle providers hetzelfde.  Als je dit niet wenst kun je het abonnement binnen 14 dagen na afsluiten gewoon kosteloos annuleren. 


Reageer