Skip to main content

Hi Dorine, bedankt voor deze review! Dat is niet prettig, ik kan me absoluut voorstellen dat je dit bedrag zo snel mogelijk terug wilt hebben. Ik wil dan ook metéén mijn hulp aanbieden. Dat gaat inderdaad via social media of de Community als je geen social media hebt of wilt gebruiken. De reden daarvan is dat deze review op Trustpilot worden beantwoord door het Webcare team van Odido. Natuurlijk mag je altijd bellen via 0800-0092, maar wij bieden via Trustpilot als team onze hulp aan. Dit gaat altijd super snel!

Wil jij dat ook? Namens het webcareteam kom ik dan graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (odidonederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en kopie van deze review. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan op onze community (community.odido.nl). Als je er voor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mail adres wat bij ons bekend is, kunnen mijn collega's of ik je direct verder helpen. Vergeet niet om je review in dit gesprek te delen, zodat ik sneller aan de slag kan! Groetjes, Cheyenne van Odido

Hi Dorine, welkom op de Odido Community! Mijn collega's en ik helpen je hier graag verder. In het onderwerp van je topic zie ik dat het een terugbetaling betreft die je nog niet van ons hebt mogen ontvangen, mijn oprechte excuses hiervoor! Als ik op het e-mailadres zoek dat jij in je profiel hebt staan kan ik geen abonnement vinden. Kan jij met mij wellicht het e-mailadres geven dat gekoppeld staat in ons systeem, zodat ik je abonnement kan vinden? En zou je daarnaast de link willen delen van de review die jij op Trustpilot geplaatst hebt? Dan kan ik je op basis van die informatie direct verder helpen!


https://nl.trustpilot.com/reviews/66b7939ab794d8cac3bbf3e0?utm_campaign=review_replied_email&utm_medium=consumer&utm_source=ReviewRepliedEmail


Nog steeds geen geld terug op klantnummer ILX22382


Moderators zijn hier niet de hele dag en ook.soms vrij. Als Sam van Odido.je gegevens heeft gevonden kan hij intern de vraag stellen over de terugbetaling. Hij is niet de persoon die dit kan uitvoeren.


Hi @Dorine4004, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en de enige credit die ik zie staan gaat om € 3 en deze is afgewezen. Gaat het om dit bedrag? 


Ik heb een creditfactuur april 2024 plus een email dd.10-7-2024 waarin staat dat de betaling is goedgekeurd.

 


Je creditering is goedgekeurd Hallo …,
Goed nieuws: de terugbetaling waar we elkaar over spraken is goedgekeurd.
Je terugbetaling
We gaan dit zo snel mogelijk voor je regelen. Het besproken bedrag € -3.00 (een 'min' bedrag betekent dat je geld van ons terug krijgt), wordt op je eerstvolgende factuur of de factuur daarna verrekend. Heb je geen lopend abonnement meer bij Odido? Dan maken we het bedrag rond je oude factuurdatum naar je over.
Vragen? Vragen!
Kijk voor een antwoord op je vraag op odido.nl/service of vraag het aan onze specialisten op de Odido Community odido.nl/vragen. Liever iemand spreken? Bel ons op 0800-0092.
We staan voor je klaar,
Odido


Inmiddels staat mijn klacht met bewijs op google.

Bij de winkel van uw medewerker in Woerden


Het kan zijn dat een medewerker hem na de tijd heeft afgewezen @Dorine4004, ik heb de € 3 opnieuw voor je vergoed. Dit zal eind deze maand als het goed is op je rekening moeten staan.


Hallo, inmiddels een nieuwe creditfactuur ontvangen, die zou eind september betaald worden.

weer niets ontvangen van Odido


Op Google Maps bij winkel Gouda kun je de creditfacturen zien


Reageer