Skip to main content

Op 16-9-2024 ontving ik onderstaande email:

 

Dit is je nieuwe factuur

 

Hallo,

 

Je Odido voor thuis factuur voor klantnummer XXXXXX staat klaar in Mijn Odido.

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.



Je factuur
Na een verrekening blijkt dat je nog geld tegoed hebt van ons. Als je geen openstaande rekening hebt, storten wij dit bedrag op rekeningnummer …. …..Dat doen we rond 25-09-2024. Uiterlijk een week later staat het op je bankrekening. Tip: in Mijn Odido bekijk je ook de status van al je betalingen!

 

Dit betreft een creditnota van APRIL en nog steeds NIETS ontvangen!

Hey @Dorine4004, ik zie dat we de betaling hebben gedaan, het kan nog een paar werkdagen duren voordat het op je rekening staat. Heb je goed gekeken op je rekening? Omdat het gaat om € 3 is dit snel te overzien. Anders kan het ook nog zijn dat het pas eind deze maand komt. 


Wat een onzinverhaal!

 

in de email van 16 september staat:

 

Klantnummer: XXXXXX

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Je factuur


Na een verrekening blijkt dat je nog geld tegoed hebt van ons. 

Als je geen openstaande rekening hebt, storten wij dit bedrag op rekeningnummer NL………Dat doen we rond 25-09-2024. Uiterlijk een week later staat het op je bankrekening. Tip: in Mijn Odido bekijk je ook de status van al je betalingen!


@Dorine4004 Dank je wel voor je terugkoppeling. Ik wil jouw verhaal niet in twijfel trekken. Ik kijk graag nogmaals met je mee! 

Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je community profiel? Dan kan ik nagaan of het rekeningnummer overeenkomt met wat er bij ons systeem staat en dan is de verificatie gelijk rond. 

Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta klaar om verder te helpen! 


Hallo Teresa,

 

Mijn bankrekeningnummer eindigt op 004 zoals opgegeven bij abonnement in april 2023 en daar heeft Odido iedere maand van geïncasseerd.

 

 


Het rekeningnummer klopt en hoort bij de creditnota

 


Ik stuur een email naar XXXXX met mijn postcode en huisnummer en geboortedatum

Mod Edit: Dit e-mailadres is niet meer in gebruik. 


Hi Teresa,

 

email is zojuist verzonden met de laatste afschrijving van Odido op 24 april 2024 ad €36,89.

 

ik heb nog €3,- tegoed die heb ik NOOIT ontvangen.

 

ik had mijn bank eerder ook in de CC gezet omdat Odido betwiste en schreef dat ik het wèl heb gehad en heb dat opnieuw gedaan.

 

 


 

Mijn klantnummer bij Odido is XXXXX

Moderator edit: Het is niet toegestaan om je Klantnummer openbaar te plaatsen. 


 

Mijn klantnummer bij Odido is XXXXX

Zet dat in je profiel zie mijn onderschrift 


@Dorine4004 Wil je jouw gegevens toevoegen aan je community profiel? Dan kan ik het rekeningnummer nogmaals voor je nagaan. 

Laat maar weten als je zover bent. Ik sta in ieder geval klaar om je te helpen! 


Hee Teresa,

 

is het niet zo dat ODIDO mij nu eindelijk eens een betalingsbewijs moet toesturen?

 

ODIDO heeft toch een schuld aan mij?

 

laat maar eens zien dat het bedrag is overgeboekt op mijn rekening !

 

andersom werkt dat toch ook zo? Als een klant zegt dat hij/zij een factuur betaald heeft en ODIDO betwist dit, dan dient de klant een betaalbewijs te overleggen.

 

ik zou zeggen mail mij het betaalbewijs, de overboeking van creditnota


@Dorine4004 Ik begrijp je punt en ik wil je graag verder helpen. Echter kan ik nog steeds je gegevens niet verifiëren. 

Wil je jouw gegevens invullen op je community profiel? Je doet dit door naar je profiel te gaan > profiel bewerken > gevraagde boxen invullen. 

Alvast super bedankt voor de genomen moeite! 


Gegevens toegevoegd !


Hallooo

 

gegevens toegevoegd


Hi @Dorine4004, bedankt voor het toevoegen van je gegevens! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat het verzoek van uitbetaling is uitgezet op 25 september, vanaf dat moment kan het 2 weken duren voor het bedrag daadwerkelijk op je rekening staat. Het bedrag zal dus uiterlijk woensdag op je rekening teruggestort zijn! 


Reageer