Skip to main content

Beste,

Bij deze mijn verzoek tot contact i.v.m. revier op Trustpilot.

"Maak dan een topic aan via onze Community op community.odido.nl en zet je 06-nummer of klantnummer in je profiel. Als je ervoor zorgt dat jouw e-mailadres (info@kruipruimte-********.nl) matched met het e-mailadres dat bij ons bekend is, komen wij hier z.s.m. bij je op terug! Tot snel, Demy van Odido.”

 

Met vriendelijke groet,
Hans

Welkom op onze community! @H.Strijker 

Fijn dat je contact met ons opneemt n.a.v. jouw review. Ik wil je graag verder helpen! 

Heb je voor mij ook nog de link of een screenshot van de review? Dan weet ik meteen waar het over gaat en kan ik gericht opzoek naar de juiste oplossing. 

Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta paraat om verder te helpen! 


Hallo Teresa,

Bij deze dan de link en voor de zekerheid ook maar een schermafdruk.

Groet,
Hans
 


https://nl.trustpilot.com/reviews/66fa4276c16d8bc92d9a8862


Super bedankt voor het sturen van de link en de screenshot! @H.Strijker 

Voor de Internet + TV problemen, ga ik je gelijk verder helpen. Voor de problemen met je mobiele netwerk, ga ik mijn collega’s @Pharwin van Odido of @Marciano van Odido vragen of ze mee willen kijken. Ik weet zeker dat ze jou hierbij kunnen helpen! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken om jouw verbinding uit te meten, dit zit er gelukkig goed uit. Wel valt het mij op dat het modem al geruime tijd niet van de stroom is geweest (24 weken). Ik adviseer sowieso je om deze samen met het ONT (kleine witte of zwarte kastje in de meterkast) een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Verder zie ik dat je meerdere apparaten hebt aangesloten op het modem. Maak je gebruik van een switch? Wil je eens proberen om deze los te koppelen en de Mediabox rechtstreeks aan te sluiten op het modem? 

Laat je mij weten of dit voor verbetering heeft gezorgd? Ik help je graag verder waar nodig! 


Goedemorgen Hans, allereerst leuk om te lezen dat je al 10 jaar lang met 4 mobiele abonnementen deel uitmaakt van onze Odido familie! Zou je me iets meer informatie willen geven? Krijg je van ons de melding dat je te veel data verbruikt of zie je in je verbruik dat er veel MB's afgaan, terwijl je alleen e-mail en whatsapp gebruikt en denkt minder te zou moeten verbruiken? Zet direct eens je 06-nummer(s) waar het om gaat in je profiel, samen met de bijhorende geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag met je mee! 😊


Super bedankt voor het sturen van de link en de screenshot! @H.Strijker 

Voor de Internet + TV problemen, ga ik je gelijk verder helpen. Voor de problemen met je mobiele netwerk, ga ik mijn collega’s @Pharwin van Odido of @Marciano van Odido vragen of ze mee willen kijken. Ik weet zeker dat ze jou hierbij kunnen helpen! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken om jouw verbinding uit te meten, dit zit er gelukkig goed uit. Wel valt het mij op dat het modem al geruime tijd niet van de stroom is geweest (24 weken). Ik adviseer sowieso je om deze samen met het ONT (kleine witte of zwarte kastje in de meterkast) een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Verder zie ik dat je meerdere apparaten hebt aangesloten op het modem. Maak je gebruik van een switch? Wil je eens proberen om deze los te koppelen en de Mediabox rechtstreeks aan te sluiten op het modem? 

Laat je mij weten of dit voor verbetering heeft gezorgd? Ik help je graag verder waar nodig! 

Hallo Teresa,
Bedankt voor je reactie.
Het modem en dergelijke zal ik zou even resetten, geen probleem.
De mediabox loopt niet via de switch, deze loopt via een Powerline adapter rechtstreeks naar het modem.
Op de switch zit op dit moment alleen 1 pc aangesloten.
 


Goedemorgen Hans, allereerst leuk om te lezen dat je al 10 jaar lang met 4 mobiele abonnementen deel uitmaakt van onze Odido familie! Zou je me iets meer informatie willen geven? Krijg je van ons de melding dat je te veel data verbruikt of zie je in je verbruik dat er veel MB's afgaan, terwijl je alleen e-mail en whatsapp gebruikt en denkt minder te zou moeten verbruiken? Zet direct eens je 06-nummer(s) waar het om gaat in je profiel, samen met de bijhorende geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag met je mee! 😊

Hallo Marciano,

Bedankt voor je bericht.
Dit is dus al 1 van de dingen die me zo tegen staan. Mijn naam is bekent, heb al diverse keren contact gehad met odido ivm de telefoonnummers. Jullie weten precies wanneer je welke abonnementen van welke rekening af moet schrijven. En nu moet ik eerst weer opgeven om welke nummers het gaat, IBAN en adres gegevens.
Ben d'r klaar mee.
Succes.
Groet,
Hans

 


Vul het nou in Hans, zo kunnen de forum mods je vinden in het systeem. 


@H.Strijker Dank je wel voor de genomen moeite en je terugkoppeling! 

Wil je de powerline adapter er eens tussenuit halen en de Mediabox rechtstreeks aan willen sluiten op het modem? Ik ben benieuwd of je na het resetten van het modem al verbetering merkt. Laat je het mij weten?

Alhoewel ik mij kan voorstellen dat het niet fijn is om steeds gegevens door te moeten geven, heeft @Marciano van Odido dit wel echt nodig om je verder te kunnen helpen. Op die manier is de verificatie compleet en kan hij gelijk voor je aan de slag. Wil je dit alsjeblieft invullen? Alvast heel erg bedankt voor de genomen moeite! 


Reageer