Skip to main content

Goedemiddag,

Zojuist probeer ik contact te zoeken met de klantenservice i.v.m. verschillende vragen die ik heb betreffend een nieuw adres en het regelen van internet.

Via de chat is er geen adviseur beschikbaar en telefonisch 30 minuten gewacht verdwijnt opeens de muziek en wordt het gesprek opgehangen…

Is de klanten service op dit moment niet bereikbaar?, i.v.m. het binnenkort verhuizen ben ik spoedig hulp benodigd. 

Zojuist opnieuw proberen te bellen, iemand even aan de lijn gehad die me zou doorverbinden met sales.. ik wordt weer in de wacht gezet, na 20 minuten word de verbinding weer verbroken...


Hi @DAVU, welkom op onze Community!

Ik wil graag mijn best doen om op al je vragen antwoord te geven. Zou je al je vragen met mij willen delen? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan beantwoorden. Alvast bedankt! 


Hi @DAVU, welkom op onze Community!

Ik wil graag mijn best doen om op al je vragen antwoord te geven. Zou je al je vragen met mij willen delen? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan beantwoorden. Alvast bedankt! 

Goedemorgen Tommie,

 

Bedankt voor de reactie!

De volgende vragen heb ik:

  • Op mijn nieuwe adres staat aangegeven dat er glasvezel aanwezig is, echter wanneer ik alle stappen doorloop geven ze aan dat dit pas vanaf week 45 (4-11) het geval is. wat kan ik verwachten van het internet etc wanneer ik het bij jullie afsluit, ik zat te denken aan het pakket voor een jaar 1GB. dit. i.v.m. dat ik vanaf 4 oktober het huis al in kan / ga.
  • Nu sta ik met met telefoon nog op een ander adres in geschreven vanaf 4 oktober veranderd mijn adres, hoe kan ik er voor zorgen dat ik vanaf 4 oktober dan ook de klantvoordeel korting ontvang?
  • Voor het internet (geen tv benodigd) staat aangegeven dat er geen installateur benodigd is en dat de modum eventueel naar een ander adres verzonden kan worden. wanneer ik de stappen doorloop staat er onder aan de pagina dat een installateur wel benodigd is voor de installatie. Dit is voor mij niet helder wat nu de bedoeling is/wat benodigd is. Aangezien ik vanaf 4-10 het huis heb maar er nog wel het 1 en ander gedaan dient te worden zal ik hier niet alle dagen aanwezig zijn om de installateur te kunnen ontvangen.
  •  
  • Tot zover mijn vragen, ik zie de reactie graag tegemoet, Alvast bedankt!  

Hi @DAVU, bedankt voor je vragen. 

Zou je de postcode en huisnummer van je nieuwe adres in je profiel willen zetten bij “klantnummer”? Dan kan ik vraag 1 en 3 voor je controleren. Vraag 2 kunnen wij voor je doen, als je een nieuw topic aanmaakt en in de juiste categorie van Mobiel zet dan kan een mobiele collega het adres voor je wijzigen. Dan kun je ook gewoon klantvoordeel aanvragen zodra je een Internet + Tv abonnement hebt afgelosten.


Hi @DAVU, bedankt voor je vragen. 

Zou je de postcode en huisnummer van je nieuwe adres in je profiel willen zetten bij “klantnummer”? Dan kan ik vraag 1 en 3 voor je controleren. Vraag 2 kunnen wij voor je doen, als je een nieuw topic aanmaakt en in de juiste categorie van Mobiel zet dan kan een mobiele collega het adres voor je wijzigen. Dan kun je ook gewoon klantvoordeel aanvragen zodra je een Internet + Tv abonnement hebt afgelosten.

Goedemorgen Tommie,

 

Bedankt voor de reactie! Ik heb de postcode aangegeven bij het klantnummer internet+tv.

Ik zal een nieuw topic aanmaken voor punt 2!

Groetjes daphne


Dank je wel voor het invullen. Ik kijk graag met je mee! @DAVU 

Super leuk om te lezen dat je interesse hebt in een abonnement van Odido. Ik ben gelijk gaan kijken wat voor jou de mogelijkheden zijn. 

Goed nieuws! 😀 Er is Glasvezel beschikbaar op jouw adres. 

Wel zie ik inderdaad dat de eerste mogelijkheid tot opleveren op dit moment volgens de planning op 16 oktober 2024 staat. Wanneer je de bestelling plaats, kan je een wensdatum doorgeven. Je krijgt dan per e-mail de officiële plandatum door.

Om jouw volgende vraag te beantwoorden, je kunt er inderdaad voor kiezen om het modem af te leveren op een ander adres. Mocht je toch niet in de gelegenheid zijn om deze in ontvangst te nemen, wordt het pakket sowieso afgeleverd bij een Pick-up Point bij jou in de buurt. Je kunt dit proces volgen via de track & trace code die je zult ontvangen. 

Voor de installatie is wel een monteur nodig, maar gelukkig heb jij helemaal zelf in de hand wanneer jij de afspraak inplant. Je ontvangt een e-mail met een link die toegang geeft tot de agenda. Zo weet je zeker dat je thuis kan zijn op het moment van de afspraak! 

Fijn dat je voor de andere vraag een nieuw topic aanmaakt. Ik weet zeker dat mijn collega’s van Mobiel de adreswijziging voor je kunnen regelen. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt of als ik iets anders voor je kan doen? Ik sta altijd paraat om te helpen! 


Reageer