Graag wil ik een klacht over de ‘overstapservice’ signaleren (of eigenlijk het onbreken daarvan!). Ten eerste heb ik ruim 1,5 jaar moeten wachten voor de oplevering van de Odido glasvezelverbinding (doordat Open Dutch Fiber hun planning talloze keren naar achter geschoven heeft) en vorige week was het dan eindelijk zover. Vervolgens is het Odido Internet abonnement direct gestart op de dag dat de glasvezelverbinding in de meterkast gelegd is. Op dat moment maakte ik enerzijds nog helemaal geen gebruikt van de nieuwe verbiniding én ik moest natuurlijk nog opzeggen bij m’n oude provider (en daar is uiteraard 1 maand opzegtermijn van toepassing). Eerst heb ik enorm lang, geduldig moeten wachten, vervolgens wordt de verbinding hals-over-kop en onverwacht snel opgeleverd en vervolgens zit ik ook nog met een volle maand dubbele abonnementskosten (bij de oude provider en Odido). Ik ben hier niet over te spreken om eerlijk te zijn!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.