Skip to main content

Beste Odido, 

ik wil mijn forum account verwijderen.

Hoi @h.charkaoui, ik heb het direct voor je in orde gemaakt en wens je een mooie dag! 😊 Groetjes, Ishana


Hoi Ishana,

Kun je voor mij het mijnOdido account wat met het email adres wat in mijn profiel staat is aangemaakt (en waar geen abonnement aan is gekoppeld) verwijderen en daarnaast ook dit forumaccount? Alvast bedankt.


Hoi @J_th02, zeker! Ik maak het meteen in orde. Een prettig weekend gewenst! 😊 Groetjes, Ishana


Kan mijn account ook verwijderd worden? issue waarvoor het was aangemaakt is ondertussen opgelost. Bedankt!


Dat kan zeker @Mariekeheidstra, bij deze is het account volledig van de Community verwijderd en zul je een nieuw account moeten aanmaken om weer deel te kunnen nemen aan de Community! 


Kan mijn account ook verwijderd worden..? Issue dat ik maanden geleden had werd ook al opgelost. Thank you


Dat kan zeker @senotisha, bij deze de bevestiging dat het account verwijderd is. Hierna kun je niet meer inloggen op je account. 


Graag mijn account verwijderen. Bvd!


Hi @pielewiels, bij deze is het account verwijderd! Vanaf dit moment kan je niet meer inloggen op je account. 


Ik zou ook graag mijn community account willen laten verwijderen 


@Alain78 Goed dat je dit aangeeft in dit topic. Ga ik gelijk voor je regelen! 


Reageer