Skip to main content
  • 1,295 Topics
  • 7,690 Reacties
1296 Topics
Waardeloos 4g snel voor thuis
Aangezien er geen contactformulier voor 4g voor thuis beschikbaar heb ik het via de zakeljke gedaan.Sinds 20 oktober heb ik een nieuw abonnement 4g voor thuis supersnel afgesloten nadat mijn eerdere abonnement van 4g voor thuis aan vervanging toe was na 2 jaar. Ik heb dit ook gedaan omdat de snelheid en het signaal dan beter zou worden.Na installatie van een monteur van guidion is het spulletje in gebruik genomen, wat schetst mij verbazing het is helemaal niet beter geworden.Ook een kennis van mij welke ook is overgestapt dit betreft ook op het zelfde adres maar op een ander kavel hier is vanmorgen wederom een monteur van guidion geweest en hebben hem wat speedtesten laten zien waaruit blijkt dat het niet aan het modem ligt maar aan het signaal van t-mobile.Wij zijn totaal niet te vrede over de gang van zaken zoals deze nu worden opgelost, sorry NIET worden opgelost. Wij kunnen blijven bellen met klantenservice, maar er is geen resultaat.En als we iemand van klantenservice aan de lijn krijgen, wordt er gezegd dan maak je van je telefoon toch een hotspot dan heb je ook internet, te gek voor woorden.Ik hoop dan ook dat er naar aanleiding van dit bericht wel actie wordt ondernomen, mocht dit toch uitblijven zijn wij voornemens om dit bij een consumentenman neer te leggen.Wij hopen dan ook dat het niet zo ver hoeft te komen en dat de problemen welke wij nu ondervinden worden opgelost.

Laatst verdiende badges

• Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen