Ik heb constant geen verbinding in het buitenland, de telefoon werkt niet, Er is geen Internet en verbinding. Ik heb onlangs Zwitserland en Duitsland bezocht en daar werkte niets.
Goedemorgen
Of werk alles imiddels al naar behoren? Ik hoor het graag van je!
Goedemorgen. Ik deed alles wat nodig was maar nog steeds werkte niets! Ik heb de hele vakantie doorgebracht zonder verbinding! Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt! Uw dienst werkt in geen enkel land! Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart en roaming aan. Alles gedaan
Goedemorgen. Ik deed alles wat nodig was maar nog steeds werkte niets! Ik heb de hele vakantie doorgebracht zonder verbinding! Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt! Uw dienst werkt in geen enkel land! Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart en roaming aan. Alles gedaan
Hoi
De moderator kan niet op jouw zaak ingaan omdat de validatie van jouw persoonsgegevens niet kloppen. Heb je de laatste 4 cijfers van je bankrekening al gecorrigeerd in het forum profiel van jou? Dat kunnen alleen moderators zien,
Ik weet eerlijk gezegd niet meer welk banknummer ik heb in mijn instellingen
Misschien 1902
Hi
Hi. Ik zie nummers [verwijderd door moderator, plaats a.u.b. geen privégegevens openbaar maar in je profiel]
Hoi
Als dat niet het geval is, laat het dan weten in dit topic. Dan kan een collega of ik met je meekijken naar een andere oorzaak!
Hello. Ik betaalde de rekening aan het begin van de reis, maar na de betaling werkte er toch niets. Blokkeren gebeurt de hele tijd tijdens het reizen.
Hi
Mocht dat niet het geval zijn, is er dan een manier dat je contact met ons kunt opnemen? Als je in het buitenland bent en het werkt niet, kunnen we direct en nog beter met je meekijken naar de precieze oorzaak. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.