Skip to main content
Beantwoord

Waarom heeft unlimited vast bellen plus een starttarief?

• 26 januari 2025
  • 5 reacties
  • 61 Bekeken

Waarom heeft unlimited bellen plus een starttarief?

Het idee is toch juist dat je 15 euro per maand betaald en dan geen gesprekskosten hebt?

Beste antwoord door eric

Hoi ​@Nachtschade 

Het starttarief is alleen van toepassing voor gesprekken buiten de bundel.

De verschillende unlimited bundels hebben verschillende varianten voor bellen in en naar het buitenland. 

Alles wat binnen de bundel valt heeft geen starttarief.  Waar zie jij dat staan?

Bekijk origineel

5 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Nachtschade, welkom op onze Community, ik geef je hier graag meer duidelijkheid over! Of er gesprekskosten in rekening worden gebracht, is afhankelijk van welk (Unlimited) abonnement je hebt. Ik zet ze op een rijtje: 

Unlimited Start: 

• Onbeperkt Bellen/Sms’en binnen NL en vanuit andere EU-landen naar NL en EU.
  • Bellen vanuit NL naar de EU kost € 0,23 per minuut en sms'en € 0,07 per sms.

Unlimited Basis: 

• Onbeperkt Bellen/Sms’en binnen NL en vanuit andere EU-landen naar NL en EU.
  • 120 min. Bellen en Onbeperkt Sms'en vanuit NL naar de EU.

Unlimited Plus: 

• Onbeperkt Bellen/Sms'en binnen NL en vanuit andere EU-landen, Zwitserland, VS en Turkije naar en binnen deze landen + NL.
  • 120 min. Bellen en Onbeperkt Sms'en vanuit NL naar de EU, Zwitserland, VS en Turkije.

Unlimited Premium: 

• Onbeperkt Bellen/Sms'en in andere EU-landen, Zwitserland, VS en Turkije.
  • Onbeperkt Bellen/Sms'en vanuit NL naar de EU, Zwitserland, VS en Turkije.

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 27 januari 2025

Dit is geen antwoord op mijn vraag. 

Bij unlimited plus staat een starttarief genoemd. Waarom? 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8734 reacties
  • Antwoord
  • 27 januari 2025

Hoi ​@Nachtschade 

Het starttarief is alleen van toepassing voor gesprekken buiten de bundel.

De verschillende unlimited bundels hebben verschillende varianten voor bellen in en naar het buitenland. 

Alles wat binnen de bundel valt heeft geen starttarief.  Waar zie jij dat staan?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 27 januari 2025

Dat zie ik hier staan:

[img]https://i.vgy.me/FxnJWT.png[/img] 

Er staat niet bij dat het starttarief alleen geldt in uitzonderingsgevallen, zoals bellen naar het buitenland. Ook uit de link blijkt dat niet. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Nachtschade, bedankt voor je screenshot! Ik zie dat Pharwin en Eric dachten dat het om een mobiel abonnement ging. Ik zie nu dat het om Vast Bellen gaat. Ik heb het direct nagekeken en de informatie lijkt niet te kloppen. Als je op 'Bekijk de tarieven’ klikt, kom je uit op de tarieven en hier zie je dat je met Unlimited Vast Bellen Plus per maand betaald. De tarieven en het starttarief eronder zorgen nog wel voor verwarring, dus dit vraag ik graag voor je na. Zet je alvast je klantnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kunnen we straks direct met jouw account meekijken om te zien wat er precies mis gaat! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen