Skip to main content
Beantwoord

Geen netwerk in het VK

  • 14 januari 2025
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Aangekomen in het VK en geen netwerk. Kan niet inloggen op Odido omdat ik GEEN NETWERK heb om te ontvangen en sms om in te loggen. Hoe op te lossen

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@Joe1982, wat leuk dat je in het VK bent, wel zo fijn als je internet het ook doet. Laten we samen naar een oplossing kijken! 

Had je al wel eens een keer je toestel opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. 

Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden/onthouden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden. 

Mocht dat niet helpen, kijk ik graag met je mee in je account of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld. Echter, zie ik dat de adresgegevens uit je profiel niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Daarnaast mis ik ook je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Kun je die invullen in je profiel? Verder zie ik ook dat er een wachtwoord staat ingesteld op je abonnement. Kun je het wachtwoord vermelden in je profiel? Dat kan bij het veld '’info voor moderator'’. Zodra ik de juiste gegevens en wachtwoord van je heb ontvangen, kan en mag ik met je meekijken in je account. 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 
 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4155 reacties
  • Antwoord
  • 15 januari 2025

Hey ​@Joe1982, wat leuk dat je in het VK bent, wel zo fijn als je internet het ook doet. Laten we samen naar een oplossing kijken! 

Had je al wel eens een keer je toestel opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. 

Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden/onthouden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden. 

Mocht dat niet helpen, kijk ik graag met je mee in je account of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld. Echter, zie ik dat de adresgegevens uit je profiel niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Daarnaast mis ik ook je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Kun je die invullen in je profiel? Verder zie ik ook dat er een wachtwoord staat ingesteld op je abonnement. Kun je het wachtwoord vermelden in je profiel? Dat kan bij het veld '’info voor moderator'’. Zodra ik de juiste gegevens en wachtwoord van je heb ontvangen, kan en mag ik met je meekijken in je account. 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 
 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen