Skip to main content
Beantwoord

kan ik zonder mijn sim een nieuwe eSim aanvragen?

• 24 januari 2025
  • 7 reacties
  • 74 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Mijn simkaart doet het niet meer en ik kan niet inloggen op mijn Odido-account omdat ik geen toegang heb tot de sms-codes.

Kan ik inloggen op mijn account zonder tweestapsverificatie?

Ik ben in Aruba en ik moet een e-sim halen.

Beste antwoord door Edann

Pharwin van Odido schreef:

Hey ​@Edann, top! Ik heb zojuist de eSIM voor je geactiveerd. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou het moeten werken! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Hey Pharwin, het is gelukt! Bedankt voor je help. Cheers!

Bekijk origineel

7 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Edann, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad en van harte welkom op onze Community! Heerlijk dat je momenteel in Aruba bent. Het is wegens veiligheidsredenen niet mogelijk om zonder een Tweestapsverificatie in te loggen. Zonder een werkende simkaart, wordt dit wel lastig. Laten we samen naar een oplossing kijken! Normaal gesproken dien je langs één van onze winkels te gaan, zodat een collega (op vertoon van een geldig legitimatiebewijs) direct een nieuwe eSIM voor je kan koppelen en activeren. Ben je toevallig nog lang in Aruba of op korte termijn terug in Nederland?

Mocht je daar nog lang blijven, kan ik voor je kijken of het lukt om deze voor je te bestellen en de QR-code per mail naar je te versturen. Zodra je de QR-code hebt gescand, staat de eSIM gekoppeld aan je toestel en dient deze alleen nog geactiveerd te worden. Daar kan je bij helpen, zodra je de QR-code hebt gescand. 

Om je hierbij te kunnen helpen, mis ik alleen nog de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer in je profiel? Kun je die invullen? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 januari 2025

Hey Pharwin bedankt voor je reactie, ik ben er nog lang op Aruba en zou het op prijs stellen als we het kunnen koppelen. Ik heb mijn profiel aangepast.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Edann helemaal goed! Ik heb zojuist een eSIM voor je besteld. Alleen zie ik dat ik deze niet meer via je Mijn Odido account per mail naar je kan versturen. Als het goed is gebeurd dit wel automatisch, nadat deze is besteld. Kun je checken of je de mail hebt ontvangen met de QR-code? Zodra je deze hebt gescand, laat het dan weten in dit topic. Dan kan ik 'm voor je activeren! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 29 januari 2025

Hey Pharwin, Bedankt voor de bestelling. Ik heb de QR-code gescand!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Edann, top! Ik heb zojuist de eSIM voor je geactiveerd. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou het moeten werken! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 30 januari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hey Pharwin, het is gelukt! Bedankt voor je help. Cheers!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Edann Fijn dat het is gelukt, geen dank en graag gedaan! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Ik wens je heel veel plezier op Aruba! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen