Skip to main content
Beantwoord

Huidige eSIM overzetten naar een nieuwe iPhone

  • 27 June 2024
  • 2 reacties
  • 242 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb een vraag over mijn huidige esim.
Deze is momenteel geinstalleerd op mijn huidige iPhone (gescand via QR code uit brief), maar ben van plan een nieuwe aan te schaffen.
Nu lees ik, dat het sinds deze maand mogelijk is, om deze tijdens het installeren van je iPhone over te zetten naar de nieuwe (bron: https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/simkaart/dual-sim-esim#se6).

Echter zie ik ook verhalen dat dit nog steeds niet mogelijk zou zijn.
Wat is nu waar, en kan ik inderdaad mijn esim overzetten naar mijn nieuwe iphone zonder dat ik een nieuwe moet aanvragen?
Gaat om een zakelijke esim.

2 reacties

Reputatie 2

Gisteren de proef op de som genomen, en de gok maar gewoon gewaagd.
Oude iPhone gaf aan een nieuwe gevonden te hebben, en of ik alles van de oude wilde overzetten naar de nieuwe iPhone.

Ook daarbij de vraag gekregen wat ik met de eSIM wilde doen.
Deze via de migratie wizard van Apple omgezet, en na een minuut of anderhalf was het overzetten + activeren voltooid.

Je kan dus een eSIM migreren vanaf een oude naar een nieuwe iphone, zonder hulp van Odido, of het aanvragen van een nieuwe eSIM.

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Niek, ik hoop dat je een goed weekend hebt! Superfijn dat alles goed is gegaan met het overzetten van je eSIM op je nieuwe iPhone en bedankt voor het laten weten. Mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. Mochten er echt gegevens nodig zijn of gaat het om je abonnement, dan kan je via deze kanalen contact met ons opnemen, aangezien het om een zakelijk abonnement gaat. Hier op de Community hebben we geen toegang tot zakelijke abonnementen. Voor nu wens ik je nog een hele fijne zondag! 😄

Reageer