Goedemorgen
Ik heb sinds ik een update heb ontvangen van odido een aantal maand geleden telkens uitval van het netwerk onderweg
Na vragen bij odido zeggen ze ineens dat dit komt doordat je onderweg bent en dan wisselt van mast maar dit is totale onzin.
Nooit eerder last hiervan gehad puur bij grensovergangen nooit in het land zelf…
En zovaak ook niet het zal wel is voorkomen dat je in een beperkt gedekt gebied rijd maar dit is overal en nergens soms 5x achter elkaar in 15 minuten dan weer een paar uur niet of om de 10 minuten dat die hem eruit gooit
De update kan ik nergens weer vinden heb daar destijds een melding van gehad.
Op mijn scherm
De tip was om een andere telefoon te proberen maar jah toch mn vrouw ook is gevraagd om onderweg hier is op te letten en inderdaad ook zij heeft uitval van het netwerk een paar seconden en dan is die weer terug.
En dit is niet alleen rijdend ook als ik buiten huis ben en gewoon ergens zit begint het internet weer niet te laden en zie ik het netwerk even later weer uitvallen en daarna doet die het weer..
Waar dit aan ligt weet ik niet maar dit heb ik nooit eerder meegemaakt sinds ik dat berichtje heb gehad van odido.
Hoop toch echt op een oplossing want ben dr klaar mee