Skip to main content
Beantwoord

Geen Netwerkverbinding

• 27 januari 2025
  • 7 reacties
  • 62 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik heb geen mobiele netwerkverbinding!

Ik kan ook niet inloggen op mijn Odido omdat ik geen sms-berichten binnen krijg omdat ik geen netwerk heb.

Beste antwoord door Elyas.H

Marciano van Odido schreef:

Hoi Elyas, van harte welkom op de Community en bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je abonnement was omgezet naar PrePaid. Ik gok dat dit de reden is dat je geen bereik meer had. Je abonnement is inmiddels teruggezet en ik heb ook nog 1 laatste blokkade verwijderd. Laat je het ons weten of je weer verbinding hebt? đŸ˜„

Yes, het werkt weer bedankt.

Bekijk origineel

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20649 reacties
  • 27 januari 2025

Hallo ​@Elyas.H 

Ben je op dit moment in het buitenland of in Nederland?

Helpt het herstarten van je telefoon?

Heb je misschien openstaande facturen of een betalingsregeling?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 januari 2025

Ik ben in Nederland, heb ookal paar keer opnieuw opgestart maar helaas geen succes. Ik had wel een betalingsachterstand maar die heb ik inmiddels betaald.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20649 reacties
  • 27 januari 2025

​@Elyas.H 

Kan je alle privé velden in je community profiel invullen zodat een moderator kan meekijken of er een blokkade is opgelegd of niet?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 januari 2025

​@Waqqas Heb ik gedaan.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Elyas, van harte welkom op de Community en bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je abonnement was omgezet naar PrePaid. Ik gok dat dit de reden is dat je geen bereik meer had. Je abonnement is inmiddels teruggezet en ik heb ook nog 1 laatste blokkade verwijderd. Laat je het ons weten of je weer verbinding hebt? đŸ˜„

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 28 januari 2025
Marciano van Odido schreef:

Yes, het werkt weer bedankt.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Elyas, superfijn dat het weer werkt! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community is er voor je. Voor nu wens ik je een hele fijne dag! đŸ˜„

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen