Hotspot opgebouwd 5g voor 1 dag unlimited internet, omdat op lokatie slecht internet was,gebruik, 2 laptops en beamer met Google home verbonden, helaas met streamen met Freetube, worden Ip adressen geblokkeerd, door Odido, waardoor ik op een andere Provider, op wifi gelukkig wel kon werken , dus niets had aan
mijn 1 dag unlimited, misschien had het handiger
geweesd, dat odido aangeeft welke streamingdiensten worden geblokkeerd.
Odido blokkeert geen streamingdiensten. Het omgekeerde gebeurt soms wel. Minder legale aanbieders van streaming blokkeren wel eens IP-adressen, om wat voor reden dan ook. Ik denk daarom dat je beter navraag kunt doen bij Freetube wat daar de oorzaak van is.
Het is wel zo dat je niet op ‘grote schermen’ gebruik kunt maken van Odido TV als je niet verbonden bent met hun vaste netwerk.
Odido blokkeert geen streamingdiensten. Het omgekeerde gebeurt soms wel. Minder legale aanbieders van streaming blokkeren wel eens IP-adressen, om wat voor reden dan ook. Ik denk daarom dat je beter navraag kunt doen bij Freetube wat daar de oorzaak van is.
Het is wel zo dat je niet op ‘grote schermen’ gebruik kunt maken van Odido TV als je niet verbonden bent met hun vaste netwerk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.