Skip to main content
Beantwoord

Blokkade Internet 5G hotspot

• 31 januari 2025
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Hotspot opgebouwd 5g voor 1 dag unlimited internet, omdat op lokatie slecht internet was,gebruik, 2 laptops en beamer met Google home verbonden, helaas met streamen met Freetube, worden Ip adressen geblokkeerd, door Odido, waardoor ik op een andere Provider, op wifi gelukkig wel kon werken , dus niets had aan 

mijn 1 dag unlimited, misschien had het handiger 

geweesd, dat odido aangeeft welke streamingdiensten worden geblokkeerd.

Beste antwoord door TMTV

Hoi ​@Adrie1155,

Odido blokkeert geen streamingdiensten. Het omgekeerde gebeurt soms wel. Minder legale aanbieders van streaming blokkeren wel eens IP-adressen, om wat voor reden dan ook. Ik denk daarom dat je beter navraag kunt doen bij Freetube wat daar de oorzaak van is.

Het is wel zo dat je niet op ‘grote schermen’ gebruik kunt maken van Odido TV als je niet verbonden bent met hun vaste netwerk.

Bekijk origineel

2 reacties

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1774 reacties
  • Antwoord
  • 2 februari 2025

Hoi ​@Adrie1155,

Odido blokkeert geen streamingdiensten. Het omgekeerde gebeurt soms wel. Minder legale aanbieders van streaming blokkeren wel eens IP-adressen, om wat voor reden dan ook. Ik denk daarom dat je beter navraag kunt doen bij Freetube wat daar de oorzaak van is.

Het is wel zo dat je niet op ‘grote schermen’ gebruik kunt maken van Odido TV als je niet verbonden bent met hun vaste netwerk.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8734 reacties
  • 2 februari 2025

Odido mobiel blokkeerd geen poorten in het netwerk.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen