Goedemorgen @AvWe, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad de kopie van je ID terug. Ik wou de simkaart direct voor je activeren, maar ik zie deze niet meer gekoppeld staan in ons systeem. Is het nummer van je zoon het nummer uit je profiel of gaat het om een ander nummer? Klopt het dat de huidige simkaart ook nog niet geblokkeerd is? Dit kun je heel gemakkelijk in orde maken via je Mijn Odido account. Mocht het niet lukken, laat het dan even weten. Dan kan ik de huidige simkaart die verloren is, voor je blokkeren!
Kun je mij ook een privébericht sturen met het volledige simkaartnummer? Dan kan ik checken of ik deze kan koppelen en desnoods kan activeren.
Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hoi Pharwin,
Het gaat om toestelnummer XXXX en het nieuwe simkaartnr. XXXX.
Laat je t weten wanneer het gelukt is?
Mvg,
Aart van Wessel
Moderator Edit: Het is niet verstandig om persoonlijke gegevens openbaar te delen. Deze informatie kun je in je profiel zetten bij: Informatie voor Moderator.
Hi @AvWe, ik heb de gegevens afgeschermd, omdat het niet handig is om privégegevens openbaar te hebben. Ik zag dat je al een privébericht met de informatie had gestuurd, daar heb ik zojuist op gereageerd. Ook zag ik dat je huidige simkaart inmiddels is geblokkeerd, wel zo fijn! Ik zie dat het syteem momenteel wel toelaat om de simkaart te activeren. Deze heb ik zojuist gekoppeld en ook geactiveerd. De nieuwe simkaart staat nu actief bij je abonnement. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou die moeten werken!
Laat je me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!
Hi @AvWe, ik heb de gegevens afgeschermd, omdat het niet handig is om privégegevens openbaar te hebben. Ik zag dat je al een privébericht met de informatie had gestuurd, daar heb ik zojuist op gereageerd. Ook zag ik dat je huidige simkaart inmiddels is geblokkeerd, wel zo fijn! Ik zie dat het syteem momenteel wel toelaat om de simkaart te activeren. Deze heb ik zojuist gekoppeld en ook geactiveerd. De nieuwe simkaart staat nu actief bij je abonnement. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou die moeten werken!
Laat je me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!
Hoi Pharwin
T heeft even geduurd maar t is gelukt. Dank daarvoor!
Mvg,
Aart
@AvWe Fijn dat het is gelukt, geen dank en graag gedaan! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst!