Skip to main content
Beantwoord

Activeren simkaart lukt niet

• 14 januari 2025
  • 3 reacties
  • 148 Bekeken

Hoi!

Ik probeer al de hele ochtend mijn nieuwe simkaart te activeren. Mijn oude werkt niet meer. Ik kan niet inloggen met Idin (geeft Odido nergens als optie) en de chat bot werkt ook niet mee. Ik kan ook niet bellen omdat mijn SIM natuurlijk niet werkt. Inloggen met 2-stapsverificatie in de app lukt ook niet. 

Hoe krijg ik mijn sim nu werkend? 

Beste antwoord door ArjenKimenai

soepkip67 schreef:

Hallo ​@ArjenKimenai ,

De snelste manier om je sim kaart te activeren is even naar een Odido shop te gaan, vergeet niet je identificatie mee te nemen. Je loopt dan weer bellend de winkel uit.
Ook kan je wachten op een reactie van een moderator, zij reageren vanzelf. dit gaat op volgorde van binnenkomst en kan dus wel even duren.😉
Vergeet dan niet om de gevens in je profiel te zetten, zoals in mijn onderschrift vermeld staat.
Wil je het laten weten als je eventueel bij de shop bent geweest? Dan kan het topic weer als afgemeld worden beschouwd.

Hey!

Het is gelukt! Dit topic kan afgesloten worden, thanks!

Bekijk origineel

3 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+9
  • Odido Superuser
  • 1284 reacties
  • 14 januari 2025

Hallo ​@ArjenKimenai ,

De snelste manier om je sim kaart te activeren is even naar een Odido shop te gaan, vergeet niet je identificatie mee te nemen. Je loopt dan weer bellend de winkel uit.
Ook kan je wachten op een reactie van een moderator, zij reageren vanzelf. dit gaat op volgorde van binnenkomst en kan dus wel even duren.😉
Vergeet dan niet om de gevens in je profiel te zetten, zoals in mijn onderschrift vermeld staat.
Wil je het laten weten als je eventueel bij de shop bent geweest? Dan kan het topic weer als afgemeld worden beschouwd.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 14 januari 2025
soepkip67 schreef:

Hallo ​@ArjenKimenai ,

Hey!

Het is gelukt! Dit topic kan afgesloten worden, thanks!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@ArjenKimenai fijn dat het is gelukt, daar zijn we blij mee! Als we vanuit deze kant nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😄

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen