Skip to main content

Goedenavond,

Weet iemand welke APN ik in moet vullen in een 5G router met daarin een Odido unlimited business data abonnement? Ik heb FMS geprobeerd, internet en odido.internet maar tot op heden geen verbinding.

Hoor het graag.

Groet Dick Groen

Dst zou je aan de zakelijke helpdesk moeten vragen. Hier bespreken we alleen consumenten producten.  Maar je zou nog internet.mobiel kunnen proberen. Maar misschien is dat bij jouw specifieke zakelijke abonnement toch iets anders.

Ha Eric,

Bedankt voor je bericht. Ik heb vandaag in de shop een nieuw abonnement afgesloten. Ik had de router bij me en de medewerker zei dat dit gelijk zou werken. Dat was op het werk helaas niet het geval. Ik heb daarna de klantenservice gebeld en die verwezen mij door naar deze site. Want zij wisten het zelf niet. Ik heb het al een keer eerder gehad maar ben het toen vergeten op te schrijven. Toen werd ik overigens wel top geholpen door de medewerker maar vandaag geen reactie van de telefoniste gekregen waar ik iets mee kon. Heb jij toevallig nog een ander idee want bovenstaande heb ik al geprobeerd.

Prettige avond.

Groet Dick

Goedemiddag ​@parkplus, welkom op onze Community! Deze is eigenlijk bedoelt voor particuliere klanten, waar we elkaar helpen. Maar we kunnen zeker een poging wagen! Kun je aangeven om welk 5G router het gaat? In dit topic: 

zie ik dat voor 4G voor Thuis de APN-naam anders is, Namelijk: APN: fms. Je zou dat kunnen proberen! Anders ben ik bang dat het bij jouw zakelijk abonnement toch anders is. 

Ik hoor het graag van je! 

Reageer