Skip to main content

Verzoek blokkade op roaming op te heffen. 

momenteel verblijf ik in Sofia, Bulgarije voor een korte vakantie. Ik heb echter geen netwerk. 

de chatbot is alles behalve helpende, ik kan niet bellen en ik kan niet mijn beschikbare data gebruiken. 

nu lees ik via de community dat in het geval van een betalingsregeling, er automatisch een blokkade op roaming komt. 

tevens wordt er aangegeven dat de blokkade verwijderd kan worden omdat ‘Odido de moeilijkste niet is’. 

ik verblijf binnen Europa betaal mijn rekeningen altijd op tijd en heb geen openstaande rekeningen. 

ik zou het op prijs stellen dat de blokkade op roaming zsm wordt verwijderd van mijn simkaart / account. 

hartelijk dank alvast.

Goedemorgen ​@Smitty-nl, van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je in Bulgarije bent, het schijnt daar erg mooi te zijn! Wel zo fijn als je internet het ook doet. In je account zie ik dat je een betalingsregeling bij ons hebt getroffen. Er wordt dan inderdaad automatisch een blokkade voor Roaming ingesteld, zodat extra kosten voorkomen kunnen worden. Nu zijn we daar inderdaad niet de moeilijkste in. Geen zorgen, ik heb zojuist de blokkade voor Roaming bij je abonnement verwijderd. Geef het systeem ongeveer een half uurtje om dit te verwerken. Start daarna je toestel opnieuw op, dan zou die moeten werken! Verbind desnoods handmatig met een netwerk van een andere provider via de instellingen van je toestel, dan kom het helemaal goed. 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Reageer