Skip to main content

Ik heb constant geen verbinding in het buitenland, de telefoon werkt niet, Er is geen Internet en verbinding. Ik heb onlangs Zwitserland en Duitsland bezocht en daar werkte niets.

Goedemorgen ​@Liudmila, wat heerlijk dat je in het buitenland bent, wel zo fijn als je telefoon het ook doet! Had je al wel eens je toestel opnieuw opgestart en staat je Roaming aan? Graag wil ik met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld. Echter, zie ik alleen dat de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers vermelden in je profiel? Dan kan ik met je meekijken! 

Of werk alles imiddels al naar behoren? Ik hoor het graag van je! 

Goedemorgen. Ik deed alles wat nodig was maar nog steeds werkte niets! Ik heb de hele vakantie doorgebracht zonder verbinding! Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt! Uw dienst werkt in geen enkel land! Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart en roaming aan. Alles gedaan ✅ 

Goedemorgen. Ik deed alles wat nodig was maar nog steeds werkte niets! Ik heb de hele vakantie doorgebracht zonder verbinding! Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt! Uw dienst werkt in geen enkel land! Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart en roaming aan. Alles gedaan ✅ 

Hoi ​@Liudmila 

De moderator kan niet op jouw zaak ingaan omdat de validatie van jouw persoonsgegevens niet kloppen. Heb je de laatste 4 cijfers van je bankrekening al gecorrigeerd in het forum profiel van jou? Dat kunnen alleen moderators zien,

Ik weet eerlijk gezegd niet meer welk banknummer ik heb in mijn instellingen

Misschien 1902

Hi ​@Liudmila, ik zie dat deze cijfers ook niet overeenkomen. Kun je checken via je Mijn Odido account welk bankrekeningnummer er gekoppeld staat aan je abonnement? Of je kun je checken bij je bankafschriften van welk rekeningnummer er wordt geïncasseerd voor je abonnement? Als je de juiste 4 cijfer kunt vermelden in je profiel, kan ik met je meekijken in je account! 

Hi. Ik zie nummers [verwijderd door moderator, plaats a.u.b. geen privégegevens openbaar maar in je profiel]

Hoi ​@Liudmila, dat zijn inderdaad de juiste cijfers! Ik heb ze verwijderd en vermeld in je profiel, zodat ze alleen zichtbaar voor ons zijn om een verificatie uit te voeren. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie verder geen bijzonderheden of blokkades. Wel zie ik in je Mijn Odido account dat je momenteel in Nederland bent, klopt dat? Ook zie ik dat er een blokkade stond ingesteld, omdat je een factuur niet op tijd had betaald. Dit was eind december. Inmiddels zie ik dat de blokkade wel is opgegeven en ik vermoed dat dit ook de oorzaak was. Het zou vanaf nu wel goed moeten gaan! 

Als dat niet het geval is, laat het dan weten in dit topic. Dan kan een collega of ik met je meekijken naar een andere oorzaak!

Hello. Ik betaalde de rekening aan het begin van de reis, maar na de betaling werkte er toch niets. Blokkeren gebeurt de hele tijd tijdens het reizen.

Hi ​@Liudmila soms heeft het nog wat verwerkingstijd nodig. Als je bijvoorbeeld betaald via de iDeal knop in je Mijn Odido account, wordt de betaling direct verwerkt en de blokkade wordt dan automatisch binnen een uur verwijderd. Als je handmatig betaald, wordt het bedrag binnen 3 werkdagen gekoppeld en verwerkt in je account. Pas dan wordt de blokkade automatisch verwijderd. Op dit moment staat alles goed ingesteld en zou het moeten werken. 

Mocht dat niet het geval zijn, is er dan een manier dat je contact met ons kunt opnemen? Als je in het buitenland bent en het werkt niet, kunnen we direct en nog beter met je meekijken naar de precieze oorzaak. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Reageer