Skip to main content
Beantwoord

Geen internet of verbinding

• 28 januari 2025
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Ik zit momenteel in het buitenland en heb geen verbinding en dus ook geen internet. Mijn simkaart was kwijt en heb een nieuwe toegestuurd gekregen. Ik moet whatsapp verifiëren en dat lukt dus niet omdat ik ook geen sms berichten binnen krijg. Hoop dat iemand mij kan helpen want heb het dringend nodig

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@mohammedz, wat heerlijk dat je in het buitenland bent, wel zo fijn als je internet het ook doet, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie geen blokkade staan. In je Mijn Odido account zie ik dat je momenteel in Egypte bent, klopt dat? Egypte valt niet binnen de EU, dat betekent dat je er geen gebruik kunt maken van je huidige bundels. Vandaar dat je ook geen internet hebt. Je kunt via je Mijn Odido account een Internet op Reis pas aanschaffen. De beschikbare passen in Egypte zijn: 

• Internet op Reis M-pas: 2000 MB voor € 15,00 (14 dagen geldig) 
  • Internet op Reis XL-pas: 5000 MB voor € 30,00 (31 dagen geldig) 

Gaat het lukken om één van deze passen aan te schaffen via je Mijn Odido account? Zo niet, laat dan gerust weten welke pas je zou willen hebben, dan kan ik deze voor je activeren zodat je binnen no-time weer internet hebt! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3485 reacties
  • Antwoord
  • 29 januari 2025

Goedemorgen ​@mohammedz, wat heerlijk dat je in het buitenland bent, wel zo fijn als je internet het ook doet, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie geen blokkade staan. In je Mijn Odido account zie ik dat je momenteel in Egypte bent, klopt dat? Egypte valt niet binnen de EU, dat betekent dat je er geen gebruik kunt maken van je huidige bundels. Vandaar dat je ook geen internet hebt. Je kunt via je Mijn Odido account een Internet op Reis pas aanschaffen. De beschikbare passen in Egypte zijn: 

• Internet op Reis M-pas: 2000 MB voor € 15,00 (14 dagen geldig) 
  • Internet op Reis XL-pas: 5000 MB voor € 30,00 (31 dagen geldig) 

Gaat het lukken om één van deze passen aan te schaffen via je Mijn Odido account? Zo niet, laat dan gerust weten welke pas je zou willen hebben, dan kan ik deze voor je activeren zodat je binnen no-time weer internet hebt! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen