Skip to main content

Actieve bundel: Internet Op Reis XL-pas - XL8. Melding: “niet actief in het huidige land”
Deze bundel was beschikbaar voor toevoegen, in het huidige land van verblijf, Brazilië.

Helpdesk telefonisch nu niet bereikbaar (weekend)

Wie heeft een oplossing?

Sms PRIJS BRAZILIE naar 5545. Krijg je meteen een gratis bericht terug met alle info.

Mee bekend. 

Maar inmiddels is wel het tegoed (prepaid) afgeschreven. Igv via SMS bundel kopen, wordt 't dan dubbel betalen. Niet een wenselijke oplossing. 

Prepaid? Oh, dat is anders denk ik.. ik weet ook niet of die xl8 voor Brazilië is. Dat moet dus in dat smsje staan. Mocht je ergens op een grens zitten, zorg dan dat je met handmatig zoeken daadwerkelijk een Brazilaans netwerk pakt.

Prepaid? Oh, dat is anders denk ik.. ik weet ook niet of die xl8 voor Brazilië is. Dat moet dus in dat smsje staan. Mocht je ergens op een grens zitten, zorg dan dat je met handmatig zoeken daadwerkelijk een Brazilaans netwerk pakt.

Nee, zeker niet in de buurt van een grens.
Deze bundel (zonder XL8) in de naam, was de enige die bij "Bundels” werd aangeboden.

Hi ​@MPW, wat heerlijk dat je op reis bent in Brazilië! Het klopt dat je met je prepaid aansluiting gebruikt kunt maken van je mobiele internet via een Internet op Reis-pas. In Brazilië is dit inderdaad de XL8-pas. Ik zou je daarom willen vragen om te kijken of Roaming ingeschakeld staat op je telefoon. Hierna kun je handmatig het netwerk van een provider selecteren waarmee we een dataovereenkomst hebben. Mocht je niet precies weten hoe dit werkt, gebruik dan onze handige Toestelhulp. In Brazilië kun je voor de volgende netwerken kiezen: Claro Brazil. TIM, of Vivo. Zelf raad ik het netwerk van Vivo aan met je prepaid aansluiting, omdat deze provider de meeste mogelijkheden biedt. Laat je weten of het gelukt is? Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer