Skip to main content
Beantwoord

Simkaart geblokkeerd door factuur niet betaald

• 22 januari 2025
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Mijn simkaart is geblokkeerd door factuur niet betaald maar ik heb het betaald binnen de tijd en krijg ik bericht met binnen 4 uurtjes wordt deblokkeert maar tot nu toe niks gebeurd en ik zit in Italie en ik heb internet erg nodig, ik hoop dat iemand hier kan mee helpen.

mvg

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Daly, van harte welkom op de Community! Goed om te lezen dat je de factuur wel hebt betaald. Minder fijn dat de blokkade niet vanzelf was opgeheven. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie geen blokkades meer staan. Ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega vanochtend en dat het na het resetten van je netwerkinstellingen is opgelost. Klopt dat? Heb je weer verbinding in Italië? Ik hoor het graag van je! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Daly, van harte welkom op de Community! Goed om te lezen dat je de factuur wel hebt betaald. Minder fijn dat de blokkade niet vanzelf was opgeheven. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie geen blokkades meer staan. Ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega vanochtend en dat het na het resetten van je netwerkinstellingen is opgelost. Klopt dat? Heb je weer verbinding in Italië? Ik hoor het graag van je! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen