Skip to main content
8585 Topics
Heeft eSim bij Odido ook geen pincode bij instellingen?
Ik heb vanmiddag op mijn Tablet Samsung Tab9 FE 5G (SM-X516B) een eSim van Simyo geinstalleerd. Odido kon me niet helpen aan een Prepaid eSim voor mijn Tablet! Simyo hielp mij telefonisch beter. Volgens de ODIDO/Simyo eSim bestelpagina zou dit model niet kunnen werken. OOK telefonisch zegden ze dat het niet zou kunnen. ONZIN. Nadat ik de bestelling toch liet doorgaan op een ander Samsung type ging alles vlot door, en kreeg ik onmiddellijk twee emails van Simyo met 06 nummer en wachtwoord. Ook kreeg ik een link om de Simyo app te installeren. Alles werkte binnen een kwartier na de bestelling. BIJ UITTESTEN KON IK BELLEN EN GEBELD WORDEN. Veel nieuwe mobiels en tablets hebben eSim mogelijkheid. Het is suf van de providers om maar een beperkt aantal voor bestellen mogelijk te stellen, immers er komen voortdurend nieuwe modellen bij! Ik heb de Simyo medewerker en ODIDO gevraagd om dit in de toekomst aan te passen. Niettemin kan het eventueel zijn dat mijn Tablet toch niet goed met de eSim werkt, want ik zag in MIjn Simyo bij de instellingen van mijn tel nr. nergens een pin code, die er volgens de informatie wel zou moeten staan. Heeft een eSim misschien geen pin? Toevallig zag ik ergens bij installatie van de eSim een schermpje met het cijfer 0. (1X een nul). Mogelijk had dat te maken met de pin code, want nadat ik de Tablet compleet uit- en weer inschakelde bleef deze staan op de pincode invulling voor de sim. De pincode van de vroegere fysieke sim werkte natuurlijk niet meer. 1x een nul invullen kon niet, want het minimum cijfers is 4. (NOG MAAR 3 POGINGEN WAREN OVER). Toen eens 4x een nul geprobeerd, en gelukkig, ik kon verder naar het bureaublad. Nu nog uitzoeken hoe ik die pin kan wijzigen, zoals ik vroeger deed met de gewone simkaart! Het zou toch beter zijn als die pin van 4 nullen (standaard-resetcode blijkbaar) in Mijn Simyo bij de instellingen stond. Gelukkig herinnerde ik mij die ene 0, maar anderen zouden er niet meer in kunnen.
Ik kan wel huilen
Hallo allemaal, na vele maanden wachten was het zover de monteur van Guidon kwam eindelijk alles aansluiten . uiteraard heb ik me hier super op verheugd . maar helaas blijkt het niet te werken omdat er iets met pon is . maar volgens de monteur zou dit maar kleinigheidje zijn en zou het snel moeten werken . Nou werkt nog steeds niet . Dit is gewoon zware teleurstelling. maar dat is niet alles , sorry moet frustratie even kwijt ik had ook mobile abbo afgesloten . Dat werkt prima behalve internet dan , die werkt alleen als ik Chrome browser op me iPhone 11 Pro Max gebruik . Zeer vervelend dat je gedwongen word zo om Chrome te gebruiken wat ik liever niet wil. verder krijg je dan steeds leuk e-mail dat ik account moet maken in de app. uiteraard heb ik dit gedaan maar werkte het niet , na contact gehad zou het dag later moeten werken maar nog steeds krijg ik de melding dat gegevens niet bekend zijn . Weer gebeld of ja laat ik kort houden heb erna nog 3x voor gebeld en je raad het al werkt nog steeds niet . En volgens de medewerker moet ik niet zo moeilijk doen dat ik me facturen niet kan inzien . Verder zou ik nog iets horen over het internet op me telefoon maar uiteraard ook niks meer van gehoord. En als bonus werkt de abbo in een ander telefoon niet , dan krijg je geen verbinding. Ook niet als je handmatig probeert. Frustreert gigantisch dat ik nog steeds geen account kan aanmaken en dus geen gebruik ervan kan maken , en ik kan wel huilen dat tv en internet nog steeds niet doet. tot nu toe is Odido zware teleurstelling met stress gratis erbij .

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Duncan Elfrinkheeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    rvk01heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen