Skip to main content

Vandaag probeerde ik mijn abonnement te verlengen inclusief toestel. Deze werd geweigerd vanwege mijn "kredietwaardigheid". Na telefonisch contact met de klantenservice blijk ik de status "onder bewindvoering" te hebben als ik het goed heb begrepen. De medewerker van de klantenservice wist dit na lang zoeken te achterhalen en wist ook niet waardoor ik deze status had gekregen. Het enige wat ze kon doen was deze melding doorsturen naar een andere afdeling.

Deze status is onterecht. Ik sta niet onder bewindvoering en heb dit ook nooit gestaan of andere problemen met mijn kredietwaardigheid gehad. Sterker nog, ik ben al sinds het BEN-tijdperk abonnee. Dat is dus al vóór de overname van T-mobile.

Na een korte zoektocht op internet lees ik meerdere van dit soort gevallen. Helaas ook veel gevallen waarbij het probleem niet wordt opgelost.

Kan dit probleem z.s.m. opgelost worden? Of ben ik genoodzaakt om na meer dan 20 jaar over te stappen naar een andere provider?

Beste @non-sens Vul al je gegevens volledig in(zie mijn onderschrift) 

Ik zie dat je 5 jaar terug ook al ongeveer gelijke problemen had. Ben je toen nog iets wijzer geworden hoe dit kwam?  Kan er ergens iets fout gaan met je adres, naam enz,?

Beste @non-sens Vul al je gegevens volledig in(zie mijn onderschrift) 

Ik zie dat je 5 jaar terug ook al ongeveer gelijke problemen had. Ben je toen nog iets wijzer geworden hoe dit kwam?  Kan er ergens iets fout gaan met je adres, naam enz,?

Beste Cristien,

De situatie van 5 jaar geleden kan ik me niet meer herinneren. Wellicht dat er toen problemen waren vanwege de vorige bewoner op mijn adres. Maar ik woon hier inmiddels 7 jaar, dus dat kan het probleem niet zijn.

P.S. De privé gegevens zijn nu ingevuld

Beste @Marciano van Odido 

Ik lees in andere berichten dat jij eerder succesvol dit varkentje hebt gewassen. Mijn toestel is gesneuveld, dus ik zou graag willen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.
Nogmaals: ik heb geen negatieve BKR registratie en ook nooit gehad, sta niet onder bewind en ook nooit gestaan, de automatische incasso's van BEN, T-Mobile, Odido verlopen al meer dan 20 jaar probleemloos.

Goedemorgen non-sens, van harte welkom op de Community! Gaaf om te lezen dat je al zo lang deel uitmaakt van onze T-Mobile/Odido familie. Goed dat je je gegevens hebt ingevuld. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat mijn collega de onterechte bewindvoeringscode inmiddels heeft verwijderd met daarbij haar excuses naar jou toe. Ik zie dat je nieuwe abonnement gisteren ook al van start is gegaan. Is alles in orde? Nogmaals excuses voor het ongemak en ik hoor het graag van je! 😊

Goedemorgen non-sens, van harte welkom op de Community! Gaaf om te lezen dat je al zo lang deel uitmaakt van onze T-Mobile/Odido familie. Goed dat je je gegevens hebt ingevuld. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat mijn collega de onterechte bewindvoeringscode inmiddels heeft verwijderd met daarbij haar excuses naar jou toe. Ik zie dat je nieuwe abonnement gisteren ook al van start is gegaan. Is alles in orde? Nogmaals excuses voor het ongemak en ik hoor het graag van je! 😊

Yes, het probleem is opgelost en ik kon nu idd probleemloos verlengen. Dank je wel!

Hier heb ik overigens zelf voor gebeld. Ik heb dus geen status update (of excuses) ontvangen.

Hallo @non-sens, fijn dat je hebt kunnen verlengen! Nogmaals excuses voor al het ongemak. Als er nog iets anders is wat we voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😄

Reageer