Hallo! Afgelopen maand heb ik mijn prepaid opgewaardeerd. Voorheen kon ik altijd de orderbevestiging bekijken en downloaden, zodat ik deze naar het bedrijf kon sturen. Nu kan ik echter nergens meer mijn orderbevestiging & factuur terugvinden. Hiermee bedoel ik het bestand van Alphacomm met alle betalingsgegevens, niet het sms'je van T-Mobile. Wie kan me hiermee helpen?
Hoi Erik, van harte welkom op de Community! Gaat het om het nummer **86? Dan moet ik je vragen contact op te nemen met mijn collega's van de zakelijke klantenservice via één van deze kanalen. Hier op de Community hebben we geen toegang tot zakelijke abonnementen en PrePaid. Maar geen zorgen, ik weet zeker dat mijn collega's je hier meteen bij kunnen helpen!
Hoi Erik, van harte welkom op de Community! Gaat het om het nummer **86? Dan moet ik je vragen contact op te nemen met mijn collega's van de zakelijke klantenservice via één van deze kanalen. Hier op de Community hebben we geen toegang tot zakelijke abonnementen en PrePaid. Maar geen zorgen, ik weet zeker dat mijn collega's je hier meteen bij kunnen helpen!
Hi Marciano, bedankt voor de reactie, maar de meegegeven link brengt me naar de zakelijke site, en daar is ook niets te vinden over prepaid. Heb je een telefoonnummer dat ik kan bellen voor prepaid service?
Goedemorgen Erik, ik heb zelf geen telefoonnummer voor PrePaid service. Ik heb nog eens gekeken naar het account en ik kan je wellicht meer duidelijkheid geven over de contactmogelijkheden. Ben je zelf de telecombeheerder? Neem dan contact op met DBOcustom via het gebruikelijke kanaal. Ben je de eindgebruiker? Neem dan contact op met je telecombeheerder. Anders kunnen mijn collega's van de zakelijke klantenservice je hier wel bij kunnen helpen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.